Hvis du leser dette MÅ du svare

Her er alt bare bra, håper det er det med dere alle andre i augusgjengen.
Eg er ikke so moderne at eg har facebook eg derfor blir det til at eg ser innom her av og til
 


venter_spent skrev:


regnbuens farger skrev:
Hvordan er formen din venter_spent? :)


Joda, ikke så verst egentlig:) Er inne i en god periode akkurat nå! *bank i bordet*
Enn du da? Nærmer seg jo virkelig med stormskritt for din del nå?? Kan vel i grunn skje når som helst?


Bra å høre formen er fin :)
Her er jeg kommet til 37 uker i dag :) Feirer med et glass sjokomelk, hihi :) Det er ganske tungt ja, men jo lenger de holder seg i magen jo bedre tenker jeg, så da får jeg tåle litt vondter, at det er tungt og netter med dårlig søvn. Snart er de her og jeg gleder meg stort! :)
 
Regnbuens farger, sambo så et bilde du la ut på facebook, av deg og gullgutten, så sa han: Er det deg? Hvem sin unge er det? Før jeg rakk å svare så han litt nærmere etter og sa; - å det var likt deg altså! 

Så vi er visst litt snarlike ;)
 
2 Mai viser datoen, det er jammen ikke lenge til de små er 3 år... Hjelpes kor fort tida har gått..... En ny epoke starter..
 
Leeeenge siden jeg har skrevet her gitt :p
 


Kone/Mor skrev:
Her er alt bare bra, håper det er det med dere alle andre i augusgjengen.
Eg er ikke so moderne at eg har facebook eg derfor blir det til at eg ser innom her av og til


Hehe, jeg har heller ikke facebook. Men dukker opp her sånn innimellom. Koselig å se deg her inne og! Godt at alt står bra til med deg. Du fikk vel en gullunge til ettersom jeg kan huske? Er det allerede ca et år siden eller åssen er det?
 
Regnbuens farger, etter min telling av dager må jeg jo innrømme at jeg er rimelig nysgjerrig på deg om dagen for nå MÅ det vel ha skjedd noe?? ;) veldig spent vettu, hehe.
 


venter_spent skrev:


Kone/Mor skrev:
Her er alt bare bra, håper det er det med dere alle andre i augusgjengen.
Eg er ikke so moderne at eg har facebook eg derfor blir det til at eg ser innom her av og til


Hehe, jeg har heller ikke facebook. Men dukker opp her sånn innimellom. Koselig å se deg her inne og! Godt at alt står bra til med deg. Du fikk vel en gullunge til ettersom jeg kan huske? Er det allerede ca et år siden eller åssen er det?

Hei, godt at vi er flere som ikkje har FBnei eg har ikkje fått flere etter godgutten, har 4 hærlege so det holder her i gårdengår alt bra med dokke da?

 


hiltja skrev:
Regnbuens farger, sambo så et bilde du la ut på facebook, av deg og gullgutten, så sa han: Er det deg? Hvem sin unge er det? Før jeg rakk å svare så han litt nærmere etter og sa; - å det var likt deg altså! 

Så vi er visst litt snarlike ;)


Å så stas da :) Vet du, det tar jeg som et stort kompliment hiltja!

 


venter_spent skrev:
Regnbuens farger, etter min telling av dager må jeg jo innrømme at jeg er rimelig nysgjerrig på deg om dagen for nå MÅ det vel ha skjedd noe?? ;) veldig spent vettu, hehe.



Helt riktig :)

Aron og Aisha kom til verden med KS 3. mai. Aron var 3208 gr og Aisha var 2856gr. Ikke mye tid til å sjekke nettet med 2 små babyer og en aktiv Anders i hus :) Vi har det veldig travelt, men koser oss glugg i hjel :) Anders er stolt storebror, men merker jo også at han er litt sjalu. Vi satser på at det går seg til med tiden :)

 
Back
Topp