Hvis du leser dette MÅ du svare

Usj aldri godt når barna er syke! Masse god bedring!
 
Takk takk dere!
Har en sjukling hjemme i dag også, men det går rette veien. Slapp og lite matlyst har han, men har ikke vært mer oppkast og han har sovet hele natten gjennom.
 
Ja, da har vi vært på visning på rekkehus. Å, der vil jeg bo! Må nok pusses opp en del, men det var helt ok til at man kan flytte inn med en gang, litt gammeldags bare... Hage var det og gangstier rett utenfor. Det er noe annet enn leil i 5 etg uten heis, med E6 som nærmeste nabo... Vaskerom var det også, tror det er hva jeg savner mest av alt!

Er visning der på tirsdag også, så budrunden går ikke før onsdag, så nå må jeg være tålmodig i noen dager! Er så kjedelig å vente, jeg vil jo vite om vi får den med EN GANG... emoticon
 
Spennende med visning!! Hvordan gikk det?
 
emoticon 

Niks, det rekkehuset ble ikke vårt. Litt ergerlig i grunn, men da budrunden gikk over stokk og stein trakk vi oss. Det må da være grenser for hva man skal si seg villig til å betale for et oppussingsobjekt... Det skal visst være vanskeligere enn jeg trodde å få seg et rekkehus i Oslo omegn... MEN en dag MÅ det da være vår tur vel...??!!
 
Så dumt da! emoticon Ja, en dag blir det deres tur 
 
Fortsatt lykke til med husjakt!! Det ordner seg jo alltids, men skjønner at dere gjerne skulle hatt det unnagjort før tvillingene kommer;)

Noen fler som så Furteguri og gutta på tv i dag da? Var med på Trinny & Susannah - ble sååååååå fin så:)))
 
Ja, jeg så på henne også! Så fin altså! Herlig jente! Ble en smule rørt jeg altså...

 
Det er tydeligvis noen her som holder  liv i tråden da :)
 
Håper dere alle (som fortsatt er her, hihi) har en alle tiders påske?

Her er det rolig ruge-påske :)
 
... Var her
 
Godt med en ekstra fridag i morgen etter en koselig, men travel påske.
 
I dag blir store bror 5 år og det er 4 mnd til lillesøster fyller 3 år.. gud som tiden flyr.. <3
 
Gratulerer med dagen til storebror i går MammaMilla88:)
 
Hvordan er formen din venter_spent? :)
 
Ja, litt liv er det, men det er nok mest på gruppa vår inne på facebook :) hyggelig å se deg konemor, håper alt er bra med deg og augustbarnet!
 
Happy Friday!
God helg jinter
 
Woohooo, heeeeeeeelg!
 


regnbuens farger skrev:
Hvordan er formen din venter_spent? :)


Joda, ikke så verst egentlig:) Er inne i en god periode akkurat nå! *bank i bordet*
Enn du da? Nærmer seg jo virkelig med stormskritt for din del nå?? Kan vel i grunn skje når som helst?
 
Back
Topp