Hvilket kjønn er augustbabyen(e)?

Hvilket kjønn er babyen?


  • Antall som har svart
    72
Nå er det ganske likt! Mange som mangler da. :)
 
Jeg må kjøre i 1t 15min for å komme dit også, det hjelper på viljestyrken.

Alternativ 1, vente til OUL. Hvis de ikke ser det på OUL heller er det jo helt krise! :hilarious: Har tenkt å ta 3D en gang, men det blir jo minst en måned etterpå!

Alternativ 2, dra i uke 16: Vil antageligvis få høre kjønn både da og på OUL, og hvis de er det samme vil det jo være rimelig sikkert. Men det blir da 1200,- ekstra + kjøreturen. Samboer er ikke helt med på at denne er nødvendig. Hvis det bare hadde vært meg hadde jeg nok gjort det.
Vi har 20 mil en vei for privat ul... Har nettopp bestilt en i uke 15, for nå vil jeg vite [emoji23]
 
Ååh, spennende! Jeg har bestilt privat ultralyd til onsdag neste uke.. Er da 15+0, så håper virkelig lille vil røpe seg :Heartred Hvis ikke har vi oul i uke 18+6 så da bør lille vise seg:) Magefølelsen sier gutt, nattens drøm sier jente:)
 
Jeg får ikke vite før OUL eventuelt og det er ikke før 28 mars.
Min er 22.mars. Men jeg vurderer sterkt å dra på en privat om en uke eller to! De fleste bekymringene har roet seg, så nå føles det som den ene store tingen som er usikkert. Ikke usikkert på en dårlig måte, bare ulidelig spennende.
 
Min er 22.mars. Men jeg vurderer sterkt å dra på en privat om en uke eller to! De fleste bekymringene har roet seg, så nå føles det som den ene store tingen som er usikkert. Ikke usikkert på en dårlig måte, bare ulidelig spennende.

Var på TUL 8+0 og hadde i utgangspunktet nå tenkt til å vente til OUL. Har vært litt bekymret i det siste så om jordmor ikke finner eller vil finne hjertelyd til tirsdag så bestiller jeg en til, men jeg klarer nok å vente til OUL før å få vite kjønn.
 
På TUL uke 13 mente legen at det innimellom var tydelig jente, og innimellom nesten tydelig gutt, så jeg burde vel krysse av på «annet» siden min foreløpig er tvekjønnet :)
 
På TUL uke 13 mente legen at det innimellom var tydelig jente, og innimellom nesten tydelig gutt, så jeg burde vel krysse av på «annet» siden min foreløpig er tvekjønnet :)
Min og, gutt først, så jente [emoji14] mannen lurte og på om den var tvekjønna[emoji23]
 
Lurer på når jeg får. Hvilken uke er dere i når dere er satt opp på OUL, dere i Kr.sand?
 
Takk for svar, da bøøøør de få til en OUL for meg ila 3 uker. Har fått etter uke 20 begge de andre gangene og synes det var lovlig seint. Blir spennende å se.
 
Back
Topp