Hvilket kjønn er augustbabyen(e)?

Hvilket kjønn er babyen?


  • Antall som har svart
    72

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Oppsummert kommer det følgende antall gutter og jenter til verden på sensommeren:
Gutter: 12
Jenter: 15
Uvisst: 6



Nå nærer OUL seg, og flere har allerede vært på TUL og fått vite kjønn.

Jeg synes derfor det er på tide med en spørreundersøkelse som kan vedvare til alle har fått vite/evt velger å ikke vite.

Jeg har laget undersøkelsen slik at alle alternativer skal være mulig. Det er altså lov til å velge flere alternativ, slik at hvis noen venter trillinger kan de velge en kombinasjon med tvillinger + et enkeltkjønn. Jeg la allikevel til annet, samt valgmulighetene ikke mulig å se og vil ikke vite. Jeg tror det skal inkludere alle muligheter.

Så blir det spennende å se hvor mange gutter og jenter som er ventet denne sensommeren.
 
Last edited:
Jeg satt akkurat og tenkte "jeg klarer vel å vente til OUL", men det kommer til å holde hardt... Er 5 uker til!
 
Jeg klarte jo ikke det ...:rolleyes:
 
Det vet jeg faktisk ikke. Jeg er logget på via nettleser på telefonen nå, men kan sjekke appen.
 
Spørreundersøkelsen er ikke synlig i appen, nei. Så dumt.
 
Oppsummering så langt (for de som ikke kan se):

Jente 33 %
Jente og jente 33 %
Gutt og gutt 33 %

Tvillinger leder! Og jenter. :)
 
Jeg klarte jo ikke det ...:rolleyes:

Jeg må kjøre i 1t 15min for å komme dit også, det hjelper på viljestyrken.

Alternativ 1, vente til OUL. Hvis de ikke ser det på OUL heller er det jo helt krise! :hilarious: Har tenkt å ta 3D en gang, men det blir jo minst en måned etterpå!

Alternativ 2, dra i uke 16: Vil antageligvis få høre kjønn både da og på OUL, og hvis de er det samme vil det jo være rimelig sikkert. Men det blir da 1200,- ekstra + kjøreturen. Samboer er ikke helt med på at denne er nødvendig. Hvis det bare hadde vært meg hadde jeg nok gjort det.
 
Knegg. Jeg ser den altså. Jeg bort jo bare 10 min unna med bil, og så digger jeg dama. Hun tok ul på meg med eldste, jeg tror faktisk begge de to andre, og det var så gode opplevelser. Og nå ...hun er bare gull! Virkelig.

Jeg har bildene på minnepinne. Tok ikke 3D, og filene er for store til å laste opp her, men jeg kan evt sende deg e-post med bilder og detaljer om så.
 
Jente leder med 62,5 %.
 
Hvem venter jente + jente?? :)
Det er vel bare jeg og hun som venter trillinger som vet kjønn av oss som skal ha mer enn en. Så enten har noen trykket feil, eller så har vi en skaptvillinggravid her :D
 
Last edited:
Blir spennende å se hvordan det utarter seg framover.
Kanskje er det flere i augustgruppa som har en liten hemmelighet ;)
 
Jentene leder med 55 %, drøye 9 % kunne ikke se kjønn på oul.
Blir gøy å følge med videre ja.
 
Back
Topp