Hvilken vogn ville du valgt..

Må man velge bare en? :p Vil jo prøve nesten alle vognene som finnes, haha. Har veldig lyst til å prøve Bugaboo Buffalo eller TFK joggster twist med multi-x bagen, så blir nok ny vogn til nestemann ;)
 
Har kjøpt den vognen jeg har siklet på siden jeg fant ut at jeg var gravid :) babyjogger city elite. Den virker utrolig god og stabil! Gleder meg til å begynne å bruke den om noen mnd...
 
Takk for svar. Vi er så heldige å få barnevogn av svigers :) så er morro og høre hva som er drømmevogna til andre. Har tenkt på emmaljunga city cross. Men har også utrolig lyst på svingbare hjul foran :). Men får ikke barn før i feb/mars så har goood tid
så heldig dere er! vi har nettopp kjøpt vogn, som jeg satt sammen idag. Ville i utgangspunktet ha bugaboo vogn, men den ble i det dyreste laget for oss, så jeg var heldig å fant billig versjonen beemoo duo premium til en brøkdel av prisen. Den er med svingbare hjul og tar liten plass i bilen :)
 
Velger ikke de fleste den vognen de absolutt vil ha? :)
Her er det hvertfall emmaljunga Edge duo , og den står klar til babyen kommer ut :D stor og god vogn , noe som er viktig i mine øyner, spesielt på vinteren :)
 
Velger ikke de fleste den vognen de absolutt vil ha? :)
Her er det hvertfall emmaljunga Edge duo , og den står klar til babyen kommer ut :D stor og god vogn , noe som er viktig i mine øyner, spesielt på vinteren :)
Akkurat den jeg har planer om å ha :) den ser såå fin ut.
 
Velger ikke de fleste den vognen de absolutt vil ha? :)
Her er det hvertfall emmaljunga Edge duo , og den står klar til babyen kommer ut :D stor og god vogn , noe som er viktig i mine øyner, spesielt på vinteren :)
Det er nok ikke alle som har råd til det, over 10000 er mye penger!
 
Back
Topp