Hvilken vogn ville du valgt..

Den jeg har kjøpt, Emmaljunga Egde Duo :) syns den er kjempe fin :D men så en på butikken sist som var lys utenpå Åsså med sånn blått mønster inni. Var sånn spesialutgave. Den kunne jeg godt hatt. Finner ikke bilde.


Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
 
Emmaljunga City Cross, fire faste hjul. Men det kan jeg ikke pga nakke/ryggproblemer, så kjøpte Emmaljunga Super Nitro istedet. Tror jeg blir veldig fornøyd med den også :)
 
Ville ikke hatt noen annen enn den vi har, Emmaljunga Edge Duo m/sportsunderstell. :)
 
Takk for svar. Vi er så heldige å få barnevogn av svigers :) så er morro og høre hva som er drømmevogna til andre. Har tenkt på emmaljunga city cross. Men har også utrolig lyst på svingbare hjul foran :). Men får ikke barn før i feb/mars så har goood tid
 
Emmaljunga mondial duo eller edge duo :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Babyjogger city elite! Ingen over, ingen ved siden av!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da hadde jeg valgt en eller annen modell fra Emmaljunga - splitter ny og med to svingende hjul ! :)
 
City cross :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi har TFK Joggster III med 16" hjul og er fornøyd med den. :) Kjøpte svingbart forhjul, bruker det når jeg går på tur på asfalt og når jeg handler. Det faste forhjulet bruker jeg i ulendt terreng.
 
den jeg har kjøpt :D

Emmaljunga Edge i fargen sandhamn :)
 
Vi har TFK Joggster III med 16" hjul og er fornøyd med den. :) Kjøpte svingbart forhjul, bruker det når jeg går på tur på asfalt og når jeg handler. Det faste forhjulet bruker jeg i ulendt terreng.
Vi blir nok å kjøpe slik vogn, samt sykkelfeste til den.. Men usikker på hvilken str på hjul.. Du syntes ikke hjulene er for store? Hva gjorde at dere valgte akkurat den str? :)
 
Back
Topp