Hvilken vogn har du og er du fornøyd?

Emmaljunga city cross (2017 mod) med 4 faste terrenghjul. Den kommer seg frem overalt. Egner seg både på kjøpesenter og i skog. Snø, affalt, gjørme osv. Kjempefornøyd og vogna er lun og god
 
Har britax smile 2, synes den er god å trille men litt kort allerede til 2 åringen + at den er veldig smal.

Til nestemann har jeg emmaljunga edge duo outdoor på ønskelista:D
 
Jeg har til nå hatt over 50 vogner[emoji23] de jeg har vært mest fornøyd med er:

Phil&teds smart lux, dette er en liten nett vogn som er perfekt til reise og shopping.

Bugaboo buffalo, ingen slår hverken størrelse, trillekomfort eller utseende på denne etter min mening, den er god til alt og soleklar vinner.

Ellers har jeg hatt:
Babyjogger city mini gt
Babyjogger city elite
Britax smile
Britax b-motion
Emmaljunga edge duo
Emmaljunga mondial classic
Moweo curro
Moweo lite
Petite cherie heritage
Bugaboo cameleon
Brio happy
Simo

Osv osv...

Men altså, [emoji173]️Buffalo[emoji173]️
 
Vi har Emmaljunga edge duo, understell med svingbare hjul. God og robust vogn som kommer fram der man vil. Vi bor et sted hvor det bare er grusvei, både med stor og liten stein, og ikke hatt noe problemer [emoji4]
 
Vi har emmaljunga mondial duo. Veldig fornøyd med den, men den tar altfor mye plass i gangen og i bilen. Vi har rett og slett bestemt oss for å selge den og heller kjøpe en ny og mindre vogn som tar mindre plass i gangen vår som er veldig liten og i bilen. I tillegg ønsker jeg en vogn med svingbare hjul, noe jeg har savna med den vi har når. [emoji4]
 
Vi har emmaljunga mondial duo. Veldig fornøyd med den, men den tar altfor mye plass i gangen og i bilen. Vi har rett og slett bestemt oss for å selge den og heller kjøpe en ny og mindre vogn som tar mindre plass i gangen vår som er veldig liten og i bilen. I tillegg ønsker jeg en vogn med svingbare hjul, noe jeg har savna med den vi har når. [emoji4]

Anbefaler virkelig buffalo. Gikk fra emmaljunga til den nå og skal aldrig tilbake[emoji23]
 
Anbefaler virkelig buffalo. Gikk fra emmaljunga til den nå og skal aldrig tilbake[emoji23]

Vurderer den ja, men lurer på om de har sluttet å selge den i butikk og fått inn den nye som heter Fox(?). Men blir nok uansett til at vi kjøper vogn brukt neste gang siden buffalo eller andre bugaboo-vogner er veldig dyre helt nye. [emoji4]
 
Vurderer den ja, men lurer på om de har sluttet å selge den i butikk og fått inn den nye som heter Fox(?). Men blir nok uansett til at vi kjøper vogn brukt neste gang siden buffalo eller andre bugaboo-vogner er veldig dyre helt nye. [emoji4]

Ja den selges ikke ny lenger, fox har tatt over, fox er noe mindre, syns den virket lettere og mindre stabil men det er jo smak og behag, mange brukte buffalo på finn[emoji5]
 
Stokke Trailz har vi, veldig fornøyd med den :) Stor og romslig bagdel, vogna er høy så du får babyen nærmere deg(jeg er høy så jeg syns det var viktig), sittedelen kan snus begge veier og er ergonomisk, vår 2-åring bruker den til soving i barnehagen og ligger veldig godt, og den har VELDIG stor plass under vogna, perfekt for shopping :)
 
Ja den selges ikke ny lenger, fox har tatt over, fox er noe mindre, syns den virket lettere og mindre stabil men det er jo smak og behag, mange brukte buffalo på finn[emoji5]

Ja vi får bare se litt rundt på finn.no. Har sett en del buffalo allerede, men trenger ikke vogn ennå. Så får vi se om det blir buffalo, donkey eller Fox. Men må vente til høsten/vinteren ihvertfall, ikke gravid ennå også må vi få solgt emmaljunga-vogna først [emoji4]
 
Back
Topp