Hvilke produkter bruker dere i ansiktet?

Bruker også bare vann. Blitt skikkelig kvisetryne nå som jeg er gravid, men orker ikke bruke noe likevel. Det går nok over til slutt...
 
Bruker rens, skrubb og toner fra Body Shop, fuktighetskrem fra Korres.
 
Bruker garnier ansiktsvask når jeg dusjer og smører ansiktet med agrosan, ellers bruker jeg en kortisonkrem ved behov. Har atopisk eksem.
 
Har sluttet med krem, og bruker nå olje fra Clarins. Beste jeg noen gang har gjort for huden.
Var VELDIG skeptisk, og tenkte at det bare kom til å gi fet og klissete hud. Men seriøst - jeg har fått babyhud igjen[emoji28]
 
Av renseprodukter så bruker jeg Precleanse og special cleansing gel fra Dermalogica. Syns det er behagelig å fjerne sminke uten å måtte skrubbe. Dagkrem: Skin Smoothing creme + Solar defense booster 50 Spf. Bruker også primer, øyekrem, eksfoliering og masker fra samme merke. Eneste jeg har vært fornøyd med og jeg har prøvd litt av hvert :happy: Hud er jo veldig individuelt så en hudpleier, evt kursede ansatte (hvis du vil teste Dermalogica) i Vitus apotek kan sikkert hjelpe deg litt på vei :)
 
Prøvde Bioderma på ferie i Frankrike og går aldri tilbake til noe annet. Var plaget med hormonell, dehydrert hud. Kjøper det på nettet (fri frakt hvis man kjøper for mer enn 200kr og ofte 3 for 2 tilbud)
 
Jeg har også fått kviser i 30 årene, aldri slitt med det før[emoji32]
Jeg bruker clarins, veldig fornøyd med de produktene. Har rensekrem, peeling og fuktighetskrem til blandahud :)
 
Jeg har også fått kviser i 30 årene, aldri slitt med det før[emoji32]
Jeg bruker clarins, veldig fornøyd med de produktene. Har rensekrem, peeling og fuktighetskrem til blandahud :)

Hvor ofte bruker du det? Må begynne jeg og, kan jo prise meg lykkelig for å ha gått igjennom tennprene uten en eneste kvise da[emoji23] men fortsatt kjipt å måtte begynne med behandling i en alder av snart 30
 
Hvor ofte bruker du det? Må begynne jeg og, kan jo prise meg lykkelig for å ha gått igjennom tennprene uten en eneste kvise da[emoji23] men fortsatt kjipt å måtte begynne med behandling i en alder av snart 30

Rensekremen og fuktighetskremen 1gang om dagen, noen ganger 2. Peelingen 2-3 ganger i uken. Enig, aldri hatt behov for det tidligere. Hudlegen mente det var svært vanlig i 30 års alderen, så måtte bare fortsette med det jeg gjorde[emoji57]
 
Rensekremen og fuktighetskremen 1gang om dagen, noen ganger 2. Peelingen 2-3 ganger i uken. Enig, aldri hatt behov for det tidligere. Hudlegen mente det var svært vanlig i 30 års alderen, så måtte bare fortsette med det jeg gjorde[emoji57]
Å? Det visste jeg ikke, har alltid trodd jeg var»trygg» når det ikke kom noe i tennårene
 
Back
Topp