Hvilke produkter bruker dere i ansiktet?

Jeg bruker 3-trinns systemet fra Clinique. [emoji4]
 
Dermalogica! Beste hudpleieserien som finns [emoji7][emoji108]
 
Vann...

Har en skrubbe-rens i dusjen som jeg bruker.... Noen ganger i året.

I en alder av 38 gidder jeg åpenbart fortsatt ikke mer

Sminkefjerner dersom jeg har brukt maskara da.
 
Vann...

Har en skrubbe-rens i dusjen som jeg bruker.... Noen ganger i året.

I en alder av 38 gidder jeg åpenbart fortsatt ikke mer

Sminkefjerner dersom jeg har brukt maskara da.
Er vann jeg bruker nå, men det funker tydeligvis ikke lenger.
 
Bruker bare A krem:happy:
 
Bruker fra litt av hvert, noe Dermalogica, noe exuviance, noe blått noe og litt av hvert :rolleyes: sminkefjerner bruker jeg simple wipes.. funker greit. Har veldig tørr hud da så bruker oljeserum for fuktighet.
 
Er vann jeg bruker nå, men det funker tydeligvis ikke lenger.
Jeg burde funnet noe annet sikkert.

Men jeg vet ikke om jeg skal ha for tørr hud eller fet hud eller normal hud, neppe ung hud (selv om jeg sånnsett føler meg ung ;-) ) men er jeg kommet til sånn alder at 'moden hud"- begrepet som betyr "gammel" er på vei?

Burde sikkert til en hudpleier som kunne fortalt meg hva jeg trenger. Men innbiller meg at de pakker på meg mye jeg aldri bruker...
 
Jeg burde funnet noe annet sikkert.

Men jeg vet ikke om jeg skal ha for tørr hud eller fet hud eller normal hud, neppe ung hud (selv om jeg sånnsett føler meg ung ;-) ) men er jeg kommet til sånn alder at 'moden hud"- begrepet som betyr "gammel" er på vei?

Burde sikkert til en hudpleier som kunne fortalt meg hva jeg trenger. Men innbiller meg at de pakker på meg mye jeg aldri bruker...
Vi høres litt like ut på dette området :)
 
Bruker en blå serie fra apoteket, husker aldri hva den heter. Har rensemousse i dusjen, sånn rensevann stående, nattkrem og dagkrem. Men generelt dårlig på å bruke det jevnt.
 
Rituals :)
Før brukte jeg Babor og La Praire, men det er for dyrt når jeg ikke drar til Tyskland på jobb mer.
 
Bruker en blå serie fra apoteket, husker aldri hva den heter. Har rensemousse i dusjen, sånn rensevann stående, nattkrem og dagkrem. Men generelt dårlig på å bruke det jevnt.

La Roche Posay..? Eller Vichy? :)
 
La Roche Posay..? Eller Vichy? :)

Cosmica var det :) Men veldig fornøyd da! Hjalp meg gjennom verste periode med dårlig hud, bare synd jeg ofte ikke har ork til å gjøre det så ofte. Må skjerpes!
 
Jeg ELSKER produktene fra Ren.

Deilige konsistenser som faktisk trekker ordentlig inn, ikke får makeup til å «rulle» av ved påføring. Og den oransje peelingserien er gull!

Beste jeg har brukt :D
 
Back
Topp