Hvilke innkjøp har du gjort?

Har kjøpt litt klær til mini, noe ull og noen søte bodyer og bukser. Det meste på salg, så det har ikke kostet mye. Ei venninne har en gutt, men skal høre med henne utover høsten om hun har noe jeg kan kjøpe billig/arve av bodyer/longser som bare skal brukes og vaskes i den første tiden.
Ellers har vi fått tak i babysetet til Stokke-stol, og tror vi får tak i Stokke-sengen ila. helgen. Den skal jeg male og freshe opp, perfekt høst-syssel :happy:
 
Kjøpte noe ull hos NameIT for en ukes tid siden, men ikke noe mer enn det. Begynner å se på barnevogn, tripp trapp stol, barnesete etc. Men alt får vente til etter samboers eksamen i August :p Vil ikke stresse han ut på barnevogn jakt før den tid er over :D
 
Har kjøpt litt gravidklær brukt og nytt og en bbhugme på finn (det var fantastisk å ha i en dårlig ferieseng), også skal vi hente litt babytøy fra finn i helgen :) <3 Vi så også på en brukt bedside crib, men der var vi noen timer for treige! Også har jeg lagret søk på barnevogn og kommode, tenker å se om det dukker opp noe aktuelt eller om vi skal kjøpe det nytt. Det er fint å ha litt tid igjen fortsatt! :)
 
Etter at vi var på OUL i går så ble det litt mer virkelig, og etter det har vi kjøpt masse!
Tripp trapp stol, stellebord, stellematte, vogn, bilstol, litt klær osv.
Gøy å endelig kunne handle inn saker til den lille:happy:
 
Kjøpt litt mer mammatøy, og ny bilstol til storesøster, det er stas! Gleder oss til OUL neste fredag, da blir det sikkert litt shoppings :happy:
 
Back
Topp