Hvilke innkjøp har du gjort?

Foreløpig kun kjøpt en bbhugme til meg selv :)
 
Foreløpig kun kjøpt en pingvin-rangle :joyful: Avventer egentlig å anskaffe ting/klær til etter oul, men klarte ikke la være å kjøpe den :shy:
 
koalapute (billig-variant av bbhugme) til meg selv bare :p
 
Her ble det en gutt til så blir ikke så mye vi må kjøpe. Har kjøpt et nytt klesplagg, tvillingvogn og en koseklut
 
Vi venter en gutt til, så vi har så å si alt etter storebror som snart er 1,5 år.
Men vi har kjøpt en bedside crib og vugge til stua hittil :happy:
 
Vi venter en gutt til, så vi har så å si alt etter storebror som snart er 1,5 år.
Men vi har kjøpt en bedside crib og vugge til stua hittil :happy:

Hvilken bed side crib da? Driver å titter på det selv :)
 
Vi venter en gutt til, så vi har så å si alt etter storebror som snart er 1,5 år.
Men vi har kjøpt en bedside crib og vugge til stua hittil :happy:
Driver og ser på bedside crib jeg og, gjerne fortell hvilken du valgte :)
 
Her har jeg ikke kjøpt noe, har klær til både jente og gutt og har fremdeles tingene til lillemann (han blir ett år nå i juli).
Eneste jeg skal kjøpe er bedside crib og søskenvogn siden.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190705-023517_Gallery.jpg
    Screenshot_20190705-023517_Gallery.jpg
    23,2 KB · Visninger: 15
Gikk "amok" å handlet for ett par uker siden :wideyed:
Vogn
Stelleveske
Bilstol med base
Bilstolpose
Badebalje
Stellematte
Brystpumpe (skal amme, men av erfaring har jeg mye melk/spreng, og blir veeeeldig sår, så trenger pumpe litt innimellom)
Og en del klær i nøytrale farger for vi skulle ikke vite kjønn uansett.
Ammeinnlegg
 
Gikk "amok" å handlet for ett par uker siden :wideyed:
Vogn
Stelleveske
Bilstol med base
Bilstolpose
Badebalje
Stellematte
Brystpumpe (skal amme, men av erfaring har jeg mye melk/spreng, og blir veeeeldig sår, så trenger pumpe litt innimellom)
Og en del klær i nøytrale farger for vi skulle ikke vite kjønn uansett.
Ammeinnlegg

Wow! Du har virkelig gjort innkjøp :p skal vente til black friday med å kjøpe noe som helst bortsett fra ull. Det skal jeg kjøpe nå på salget. Kun 12 dager igjen til oul.. snigler seg avgårde men vi vil vite kjønn og om barnet er friskt/ eller levedyktig :)
 
Har ikke kjøpt annet enn bbhugme til meg selv + gravidebukse. Har fått en bilstol, krybbe, og har heklet et par gensere. Vi venter med handling og oppussing av barnerom til etter oul og etter bryllupet vårt (de er på ca samme tid).
 
Har forsåvidt handlet litt gravidklær til meg selv da :happy: Mye fint å finne på bruktmarkedet!
 
En body og et par sokker til mini, men de var mer rekvisitter til når vi delte nyheten med noen familiemedlemmer. Kjøpt gravidtøy og preggopute til meg selv. Skal se på vogn neste uke, ikke kjøpe men bestemme oss og høre om leveringstider. Ser på Finn etter seng og bedsidecrib, og tenker vi kan kjøpe det så fort OUL er overstått :happy:
 
Har nesten alt fra før, så så langt har jeg handlet inn en brun body og to par strømpebukser (alt størrelse 50) fordi akkurat den minste størrelsen prøvde vi å hoppe over forrige gang. Og så var det supersalg ^^
 
Bestillt oss vogn idag:woot: kunne ta opptil 8 uker før den kom i butikken så glad jeg var tidlig ute:happy:
Vi skal også se til uken, ei venninne sa de hadde fått beskjed om opp til 3 mnd leveringstid på noen vogner så man må jo planlegge litt. Veldig fin vogn det der, akkurat som avbildet ift farger osv? :happy:
 
Vi skal også se til uken, ei venninne sa de hadde fått beskjed om opp til 3 mnd leveringstid på noen vogner så man må jo planlegge litt. Veldig fin vogn det der, akkurat som avbildet ift farger osv? :happy:
Ja har bestilt den i de fargene:happy:
 
Back
Topp