Hvilke etternavn på barna deres?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Ditt? Hans? Begges?
 
Vi har samme etternavn, så vårt [emoji14] Hadde fått hans hvis vi ikke var gift :)
 
Kun hans.
 
Begges, men jeg vil ta bort mitt. Vil egentlig ta hans etternavn selv også.
 
Mitt. Vi er gift, men jeg har ikke skiftet, og jeg vil ha samme etternavn som ungene. Skjønner ikke greia med at det må være mannens. Heldigvis tenker mannen det samme!
 
Vi er gift og babyen har mitt pikenavn som mellomnavn og hans (og nå mitt) etternavn til slutt :)
 
Jeg la til mannens sitt navn da vi gifta oss, så barna har hans etternavn.
 
Mitt. Vi er gift, men jeg har ikke skiftet, og jeg vil ha samme etternavn som ungene. Skjønner ikke greia med at det må være mannens. Heldigvis tenker mannen det samme!
Henger veldig igjen fra gammelt av.. Gifte seg = ta mannens navn. Få barn? De skal ha mannens. Og omså kvinnens.. Så skal mannens til sist.

Datteren min har min mors pikenavn. (mitt mellomnavn). Slår et slag for at lille i magen får begge våre navn - men mitt til slutt. ;)

Og jeg nekter gifte meg hvis ikke han går med på å ta mitt navn OGSÅ. [emoji14]
/stapeis
 
De har mitt som mellomnavn og fedrene sine som etternavn :)

Eldste hadde egentlig kun faren sitt etternavn, men når jeg fikk nr 2 med ny mann, så ønsket jeg at barna mine skulle ha samme mellomnavnet :)
 
Her blir det hans når den tid kommer :) Begge har kjedelige etternavn, men føler hans passer best.
 
Han fikk pappaens, og jeg byttet da vi giftet oss da poden var rett over året. :)
Så vi heter det samme hele gjengen.
 
Back
Topp