Hva ville du at ungene dine skulle here når du var lita?

Emma, Aurora, Embrik, Jacob og noen fler, hadde en liste jeg fant igjen :laughing002
 
Thea Kristine var det fineste navnet jeg kunne tenke meg når jeg var liten. Men det blir ikke det den dag i dag ikke at det er stygt eller noe, men jeg har bare ikke samme smak som for 20 år siden
 
Emma, kjøpte tilfeldigvis en båt som heter det i fjor :laughing002
Tage, Casper, Aurora, Ingrid. Aurora og Ingrid er jo helt oppbrukt (etter min mening) desverre.
 
Hadde ingen favoritter sånn sett. Men skrev liste til hva brodern kunne hete da mamma gikk gravid. Vi visste ikke kjønn, så der stod det bare jentenavn.
Blant annet Michelle, (eneste jeg husker stod på lappen).
Kommer aldri til å bli brukt av meg :p
 
Sara og Sofie het dukkene mine, Lise var også et navn jeg synes var fint. Ville ikke valgt de navnene lenger.
 
Jeg hadde 2 jentenavn jeg elsket fra tegnefilm som lita, og det er det baby skal hete idag (1 av de).
 
Bestemte meg da jeg var 7 år at om jeg fikk en sønn skulle han hete Alessandro Har 2 gutter idag Alessandro & Emilian ♥️♥️
Fra jeg var tenåring var jeg også fast bestemt på at en fremtidig sønn skulle hete Alessandro! Venter gutt nummer 4 nå, men navnet ble/blir aldri brukt her.. Sånn er det når man finner seg en mann med enorm forkjærlighet for norske tradisjonsnavn :p
 
Likte Tiril da jeg var mindre. Liker det enda, men det er litt for mangen som heter det nå. Så det utgår
 
Jeg hadde alltid ett nytt navn ut i fra hvem jeg likte av voksenpersoner på det aktuelle tidspunktet. Da var lærere ofte gjengangere fordi i mitt hode hadde snille voksenpersoner automatisk plass på navnelisten min :happy090 Har dog hatt Olivia som favoritt for jentenavn så lenge jeg kan huske i og med at jeg er veldig glad i Roald Dahl og hans eldstedatter Olivia Dahl som døde tidlig av encefalitt. Problemet er bare at jeg vet om veldig mange Olivia-er og jeg ønsker helst å unngå navn som er hyppig brukt de siste årene
 
Har hatt en drøm siden jeg var lita å få ei jente som skulle hete Sofie, men dersom det blir jente hos oss så blir det nok ikke Sofie da det allerede finnes ei som heter det i relativ nær familie.
 
Back
Topp