Hva tenkte du?

"Ehm, skulle ikke den vært negativ?" (Fikk ikke gravid dagen før) Så sjokk og så bekymring for å miste igjen :p
 
Husker ikke med første, var vel en rar følelse, men med andre tenkte jeg "å fy faen..." På en glad og bekymret måte ettersom jeg hadde mistet noen måneder før.
 
Jeg tenkte "OI fader". Vi prøvde ikke, og jeg ble veldig satt ut. Jeg visste at samboeren vil ha barn, men klarte å koke opp en historie i hodet på meg om at han kanskje ville bli sint. :schocked028 Når jeg fortalte han det 1 time senere, så ble han så glad at han begynte å gråte, så gråt jeg også og var glad. :Heartred
 
Ble helt stum.Måtte se flere ganger på testen før det gikk opp for meg at jeg var gravid.Endte opp med og ta 5 tester!!!!Begynte å gråte av glede når de fortsatt var positiv ♡
 
Er en smule overrasket, stresset å usikker.. har allerede en på snart 3 som jeg er aleina me.. har ikke vært hos lege enda..
 
hadde en rar følelse i kroppen av at det hadde klaffet, men ble likevel ganske paff :p

i hodet mitt var det rett og slett *blank* :D
 
Har bestandig ønsket meg barn. Så da vi fant ut at jeg va gravid. Så tenkte jeg at endelig går drømmen min i oppfyllelse.
 
Shit.... (selv om det var planlagt) så lå jeg forskrekket på soverommet og så på tv halve dagen[emoji23]
 
Jeg tenkte: "Hm. OK." Med noen "skitt, skitt, skitt!" med jevne mellomrom frem til i dag og sikkert utover svangerskapet. Hehe.

Men hadde hatt litt over et døgn på å frike ut da jeg kjente at kroppen min hadde oppført seg annerledes i det siste og for ikke å snakke om uteblitt mensen som ALDRI skjer.
 
Første gangen ble jeg glad og ubekymret.
Andre gang følte jeg ingenting annet enn bekymring og nummenhet.
Tredje gang (nå) gråt jeg hysterisk i en time fordi det var ikke planlagt, jeg ble redd og orket ikke tanken på å miste flere ganger. Men mannen ble kjempeglad :joyful:
 
Jeg begynte faktisk å gråte først, da det ikke var planlagt.. men heldigvis gikk det fort over når samboer min spurte hvorfor i all verden jeg gråt (han visste ikke om den positive testen) og jeg sa at jeg var gravid, og hans respons da var "Jammen er ikke det koselig da?" Når han sa det sånn så ble det liksom greit for meg også, og vi begynte å glede oss :)
 
Fikk helt totalt bakoversveis. Hadde slutta på pillene bare litt over 2 uker før.
Trodde ikke på det før jeg så henne på ul i uke 15 [emoji23] når vi kom ut så sa jeg til mannen: "ja da er jeg vel gravid da?"[emoji23]
 
Back
Topp