Hva tenkte du?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Gruseduse, 13 Des 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Gruseduse Flørter med forumet

Hva var det første du tenkte da du fikk positiv test? :)

*krysse fingrene for at det snart er min tur * :D

2. Skrømt (Vimsa) Forumet er livet VIP

Holdt på å svime av :p

3. Eliz92 Forumet er livet Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Januar 2017

Nå må vi få fikset bilen! døren åpnet ikke, vanskelig når man er avhengig av 2 dører

• Liker Liker x 1
  4. Knøttet2017 Forelsket i forumet Februarhjertene2017

Tenkte egentlig bare: "jøss, dette kan ikke være riktig..."
    Litt overraska over at jeg endelig hadde blitt gravid etter at vi hadde prøvd i 9mnd :)

5. SA-87 Bli kjent med forumet

Man hører at man må regne med ting tar litt tid.. Så jeg ble overrasket over at det ble blink på første skudd :laughing025

6. heksa Flørter med forumet

Nr 1: jøss! Er det mulig?? ( ikke planlagt)
    Nr 2: første forsøk. Yes!
    Nr 3: jaaaaa! Endelig. Prøvd i et år.

7. Tiger2017 Elsker forumet Januar 2017

"Oh shit. Det skulle jo ikke gå så raskt" første forsøk, hadde belagt meg på at det kunne ta tid :)

8. rødkopp *gleder seg til mars* Marsmellows-15 Maiblomstene 2017 Aprillykke 2017 Aprilbarna`15

Nr 1: Jaaaaa! Endelig! Etterfulgt av grining.
    Nr 2: Oj, hurra! tror jeg, shit, uæææ, ja må jo være hurra?

9. SMD Elsker forumet Desemberlykke2017

Jeg tenkte oi, det er ikke sant. Gikk en stund før jeg trodde på at de var rette.

10. lykke_liten Glad i forumet Julibaluba 2017

Så testen, løp til samboer og skrek: se her se her se her!!!!!
    Prøvd i tre år, så det var veeeldig uvirkelig å få positiv test :)

11. mailykke17 Forelsket i forumet Maiblomstene 2017

Ble veldig overrasket over at det ble "blink" på første forsøk, så spurte samboeren om jeg så feil :p

12. NurketVårt<3 Betatt av forumet Julibaluba 2017

Jeg gikk i umiddelbar lykkerus og masse gledes tårer å sjokk mens jeg sa til meg selv " jeg skal bli mamma " det var ett veldig sterkt øyeblikk for meg <3

• Liker Liker x 1
  13. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

De første gangene reagerte jeg ikke så mye. Visste at jeg var gravid før jeg tok testen, hadde det bare på følelsen.
    Denne gangen tok jeg en test bare på morro skyld. Da den ble positiv ble jeg sittende på do i en evighet og le :p

14. Gulo Flørter med forumet Sensommerbarna 2016

Tok test på jobb som et litt skudd i blinde fordi jeg var sliten, så første tanke var vel at dette skulle bli gøy/rart og fortelle samboern siden det var uventet :)

Men lille er heldigvis så utrolig ønsket allikevel ❤️

15. PurpleLady Flørter med forumet

Nr 1: fikk pusteproblemer og høy puls (var planlagt men ikke forventet da vi hadde prøvd i 1,5 år)
    Nr 2: i lykkerus
    Nr 3: sjokk, ønsket, men ikke ventet så fort

16. Beibiguri Flørter med forumet

Hæ?!!! Jeg er faen meg gravid!!!!!!

17. MaleneO Gift med forumet Januar 2017

"Oi, det gikk jaggu fort!" :p
    Da jeg sluttet på p-piller for en del år siden så tok det nesten et halvt år før jeg var i syklus igjen. Da jeg sluttet denne gangen (for å bli gravid) kom jeg i syklus med en gang, og spiren satt på andre forsøk.

18. Lillafrosk Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017

1 gang:
    "Jeg visste det." (Mens kom ikke.. ventet på den i 7 uker etter p-pilleslutt. Skulle begynne på nye piller når mens kom :p)

2 gang: "Oi! Det er faktisk STREK?!" Planlagt og visste det, men forberedt på ny kjemisk - og dermed ingen strek før blødningene startet. Var noen nervøse dager før ikm var passert.

19. Frøken-Fryd Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Ble kjempe overrasket og glad, var alene hjemme med hunden, og ropte til han "Aaaarnold!! Vi skal ha en baby!!". Reiste så og kjøpte en batman-pysj som kjæresten fikk når han kom hjem.

Andre gangen trodde jeg ikke at jeg var gravid i det hele tatt, og at det uansett var for tidlig for positiv test, men tok en bare for "moro" skyld. Kom strek med en gang og jeg ble så sjokka at jeg sendte bilde til venninnene mine, som bekreftet at den var positiv. Gikk så ut i stua til kjæresten, og klarte bare å stamme frem "eeeh....ehhh... Jeg tror du skal bli pappa jeg". Var overveldet og glad, etter å mistet i sa noen måneder tidligere.

20. Softis Forumet er livet Desemberskatter 2016

Kan ikke tro at det er sant!

Del denne siden