Hva savner dere akkurat NÅ?

Savna å kunne gå over golvet, gå på do, reise meg frå sofan osv utan desse konstante kynnerane.. Fælt å syte over ein så banal ting men fy søren så plagsomme dei er...
 
Å kunne ligge på rygg, uten å bli svimmel.
Å kunne ligge generelt, uten å få sure oppstøt.
 
Jeg begynner å "savne" datteren min..
Hun har vært etterlengtet så lenge, og jeg/vi er så klar!

So close, but still so far [emoji177]
 
Jeg savner å få ha kroppen for meg selv. Alt er så tungt med den store magen. Skal ingenting til for å bli andpusten. Søvnen har også blitt gradvis dårligere den siste tiden. Kan ikke snu meg i senga uten å være våken, det er jo en hel innsats å få til
Det var dagens klagesang. Godt å få det ut i blandt. Gleder meg til fødsel, å endelig få se babyen i magen. Da er nok alt strev glemt
 
Jeg savna skikkelig salami. Spiste polarbrød med salami etter fødselen i dag, endte opp med å kaste opp så det var skikkelig skuffende [emoji28]
 
Jeg savner å ligge på magen. Å energien. Er skikkelig trøtt for tiden,å nattesøvnen er dårlig. Ligger med mensmurringer å kynnere. Å ingen måte er heller særlig behagelig å ligge på. Uansett er det ikke lenge igjen
 
Jeg savner å kunne ligge og sove, i stedet for å måtte sitte.
 
Savna å ha lyst på mat, eg et for å ete! Og veit eg et for lite.. Et eg litt for mykje (som slett ikkje er mykje eigentleg) vert eg megadårlig og kan kave i ganske mange timar før det gir seg...
 
Savner å gå tur. Kan ikke huske sist jeg gjorde det uten å bli helt ødelagt i bekkenet... kanskje i mai:/ savner å kunne løfte på sønnen min og tulle og tøyse og finne på masse gøy med han. Savner å kunne sove godt en hel natt og ikke føle meg som en 90-åring som nesten ikke kommer opp av senga.

Av mat og drikke savner jeg rødvin og spekemat! Og salami som pålegg på brødskiva!

Men nå er det ikke lenge igjen! :D og da får vi vel noe annet å klage på isteden :p
 
Gikk tur i nabolaget isted og skulte misunnelig på de som kunne løpe.
Gleder meg også veldig til beina mine kommer ned i normal størrelse igjen. Er ikke veldig plaget med vann i kroppen, men åreknutene begynner å bli ganske ille. Og så får jeg veldig stive og hovne fingre når jeg går tur.
Ellers begynner klærne mine å bli for små så greit at termin er drøye 3 uker unna [emoji85] Prøvde meg på å holde inne magen når jeg skulle ta igjen glidelåsen på treningsjakken min isted [emoji23]
 
Akkurat nå savner jeg mest å få lov til å rydde huset, pynte og bake til jul og ordne klart babyrommet. Veldig kjedelig å må overlate alt til andre, da jeg har fått beskjed om å ta det heeelt med ro enda en stund.

Ellers så savner jeg baguetter med brie og spekeskinke

Og å sove på magen
 
Akkurat nå savner jeg mest å få lov til å rydde huset, pynte og bake til jul og ordne klart babyrommet. Veldig kjedelig å må overlate alt til andre, da jeg har fått beskjed om å ta det heeelt med ro enda en stund.

Ellers så savner jeg baguetter med brie og spekeskinke

Og å sove på magen
Jeg kjenner og på dette med å fungere nok til å gjøre juleforberedelser!

Mannen gjør så godt han kan, men.. Jeg skulle så gjerne ha skrubbet gulvet
s k i k k e l i g ! [emoji2]
 
Akkurat i dag savner eg å ha familie som kunne komt å henta frøkna og leika/underholdt ho i nokre timar. Både sambo og eg ligg rett ut med influensa, eg leverte i dag tidlig og sambo henta. Hardt å gjere når ein er så utslått!
 
Akkurat nå savner jeg sambo og egen seng! Observasjon på føden i natt
 
Å ikke tisse på meg hver gang jeg hoster.
 
Back
Topp