Hva savner dere akkurat NÅ?

Man vil ha det man ikke kan få? Husker det var litt sånn for meg :p
 
Savner litt å kunne bruke det jeg vil av klær. Men mest av alt savner jeg musklene mine.. Aldri følt meg så svak og slapp i kroppen før!
 
Salami. Og kroppen min. Og vanlige klær. Og en natt uten oppvåkning og halsbrann.
 
Salami. Og kroppen min. Og vanlige klær. Og en natt uten oppvåkning og halsbrann.
Med fare for å høres ut som pille-expressen her.. [emoji28]
Hvis (ekstrem) halsbrann ødelegger nattesøvnen din, og du har prøvd alt av reseptfrie legemidler og kjerringråd, ville jeg bedt legen om Nexium eller noe annet på resept.

Jeg fikk ihvertfall det, og det har gjort underverker for meg å kun våkne av trykk på blæren! [emoji177] Vondter og verker er en ting, men mat"angst" og søvnmangel gjorde meg både utslitt og nedkjørt mentalt.. Nå tar jeg 1tabl per dag, og halsbrannen er borte [emoji4]
 
Med fare for å høres ut som pille-expressen her.. [emoji28]
Hvis (ekstrem) halsbrann ødelegger nattesøvnen din, og du har prøvd alt av reseptfrie legemidler og kjerringråd, ville jeg bedt legen om Nexium eller noe annet på resept.

Jeg fikk ihvertfall det, og det har gjort underverker for meg å kun våkne av trykk på blæren! [emoji177] Vondter og verker er en ting, men mat"angst" og søvnmangel gjorde meg både utslitt og nedkjørt mentalt.. Nå tar jeg 1tabl per dag, og halsbrannen er borte [emoji4]

Hehe takk for tips, men er heldigvis ikke så ille. Værst om kvelden :) men tar Novaluzid og det funker godt nok :)
 
Jeg savner å sove på natta og ikke bare brekke meg pga halsbrann hele tiden [emoji32][emoji53]
 
Oysann det har jeg spist hele graviditeten
Gravide er ikke anbefalt å spise kjøtt som ikke er helt gjennomstekt. Derfor har jeg unngått det.
 
Savner å kunne gå normalt igjen [emoji23] men det skjer vel ikke etter fødselen med det første. Og så kommer vel leddgikten min tilbake [emoji85] men da kan jeg ihvertfall begynne på smertestillende igjen [emoji28]
 
Back
Topp