Hva kaller dere den lille i magen?

Ingenting foreløpig [emoji6]
 
Vår heter Sander.. :-D Startet mer som en spøk at jeg som er så rotete kommer til å bare skylde på "Sander" når h*n kommer og slippe unna mannens sukking.

Men så satt navnet, men tror ikke det er navnet vi velger til slutt hvis det er en gutt.
 
Den får nytt navn for hver uke, etter størrelsen dens.. så den har hett både erta, blåbæret og nå bringebæret. :p
 
Last edited:
Valmuefrøet, reka, spire, babyen og mageboer. Forandrer seg litt ut ifra størrelse :)
 
Vår heter Sander.. :-D Startet mer som en spøk at jeg som er så rotete kommer til å bare skylde på "Sander" når h*n kommer og slippe unna mannens sukking.

Men så satt navnet, men tror ikke det er navnet vi velger til slutt hvis det er en gutt.
Morsomt når man plutselig bare ender opp med noe sånn tilfeldig[emoji4] koselig[emoji173]️
 
Jeg kaller den for det meste «den saken her» og nikker ned mot magen når jeg og samboer prater [emoji23]
 
Vi kalte dattera vår «Fnugg» da hun var i magen, og denne gangen kaller vi babyen «Frø». Syns det er mer personlig enn bare «den» eller «babyen»[emoji6]
 
Back
Topp