Hva kaller dere den lille i magen?

Denne uken heter den lille «kirsebæret», eller kirsebærene som samboeren min er redd for da:joyful::bag:
 
Lille trille [emoji23] fikk se lille trille gjøre situps i magen i dag på TUL [emoji173]️
 
Spennende! Mistenker dere tvillinger?
Samboeren min er vel mer redd for det. Hadde jo vært typisk når man vil ha den aller siste lille, at det da kommer 2 :joyful: men jeg tror og håper det kun er en der inne altså, tilsammen har vi 4 fra før..
 
Pompel og pilt, knoll og tott, tvillingene, tullingene og i det siste har jeg spontant sagt "jentene" (har ingen aning om kjønn enda, men det bare popper ut av og til [emoji32])
 
Samboer kaller de bare trollene, fordi de gjør meg sur og grinete (jeg skjønner så klart ikke hva han mener med det:shifty:)
 
Her har det veksla mellom to navn vi VET vi ikke vil kalle lillegutt. Velger å ikke skrive dem her i tilfelle noen vurderer et av dem [emoji6]
 
Fumle marie. Nivøen min sa at når jeg fikk en baby, skal den hete Fumle. og blir det ei jente må den hete Fumle Marie. Tror det blir ei jente, så da bir det Fumle Marie
 
Back
Topp