Hva jobber du med?

Jeg driver butikk sammen med søstera mi. Så det er jo ikke super ideelt å ut i permisjon, men jobben er IKKE livet mitt ;)
 
Jeg er barnevernpedagog, må gå ut i svangerskapspermisjon i uke 12...så kan ikke vente så alt for lenge med å fortelle her..
Hvorfor må du ut i permisjon? (Har ikke lest gjennom hele tråden enda)

Har nå lest hele tråden. Hvor jobber du? Jeg studerer til å bli barnevernspedagog, siste året og skal fra 8 januar i praksis i barneverntjenesten.
 
Last edited:
Jeg er student, skal bli grunnskolelærer ☺️
 
Hvorfor må du ut i permisjon? (Har ikke lest gjennom hele tråden enda)

Har nå lest hele tråden. Hvor jobber du? Jeg studerer til å bli barnevernspedagog, siste året og skal fra 8 januar i praksis i barneverntjenesten.
Jeg må ut i svangerskapspermisjon fordi jeg jobber på en ungdomsinstitusjon der det er fare for utagerende fysisk atferd.

Så spennende med praksis i barneverntjenesten. Det blir en spennende og lærerik praksis, noe å se frem til! Går helt fint å jobbe der og være gravid :)
 
Jeg jobber som personlig trener og er gruppetreningsleder (samt salinstruktør) :)
 
Jeg må ut i svangerskapspermisjon fordi jeg jobber på en ungdomsinstitusjon der det er fare for utagerende fysisk atferd.

Så spennende med praksis i barneverntjenesten. Det blir en spennende og lærerik praksis, noe å se frem til! Går helt fint å jobbe der og være gravid :)
Ahh, da forstår jeg! ja, jeg ser frem til praksisen
 
Back
Topp