Hva jobber du med?

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Som tittelen sier, litt arti og vite hva folk driver med når de ikke er her :)

Selv er jeg radiograf på røntgenavdelingen på Rikshospitalet :) fortsatt hjemme i perm med førstemann, men skal etter planen tilbake 11 desember. Litt tid og fortelle sjefen d, men siden man må tilrettelegge på røntgen må man fortelle det ganske med en gang man finner ut av at man er gravid.
 
Blir ikke lange tiden på deg i arbeid før du går ut i perm igjen[emoji4]

Jeg jobber som IT-konsulent innen Business Intelligence. Tror jeg skal klare å skjule det en god stund på jobb, siden jeg jobber med stort sett menn som ikke er så observante[emoji12] blir verre med julebordet når jeg plutselig ikke skal drikke[emoji85]
 
Spennende! Får du jobbe eller må du over på svangerskapspenger?

Jeg jobber som jurist, så ikke noe stress med å fortelle det enda. Jeg sier det nok ved 12 uker da
 
Joda vi kan gjøre det aller meste :) Så kan jobbe. Var en del sykemeldt i fjor, ekstrem svangerskapskvalme og bekkenløsning, håper virkelig det blir bedre nå! :wtf:
 
Jeg jobber 60% som boveileder innen rus og psykiatri, har også ansvaret for rusanalysene i kommunen. Resten av stillingen min 40% jobber jeg på en skjermet demensavdeling[emoji4]Har ikke sagt noe på jobben enda, men må jo det snart iom dette er en ganske utfordrende brukergruppe[emoji848]
 
Jobber som IT-konsulent og sitter for det meste planta foran pc-en :hilarious: tror jeg skal klare holde det skjult på jobb en god stund til. Julebordet kan bli en utfordring, men hende jeg bare sier at vi prøver og skylder på det.
 
Så mange spennende jobber![emoji5]
Jeg jobber i barnehage og har vært samme plassen siden jeg var 18, er 28 nå [emoji5]
 
Daglig leder i en interiørbutikk. Er vikar for en i svangerskapspermisjon. Så når hun kommer tilbake blir jeg sykemeldt om bekkenet streiker på samme tid som sist (kjenner det litt allerede)