Hva jobber du med?

Lærer. Kjenner det er utfordrende med kvalmen og et bekken som allerede har begynt å gi beskjed. Skulle så ønske jeg hadde kontorjobb nå!
 
Jobber som lærer, har noe en-til-en-undervisning og er borti elever som har utagerende historie.. litt spent på det, men vi får se hvordan det blir!


Da er vi i samme situasjon. Tenkte i begynnelsen av skoleåret da vi ikke helt visste hvordan høsten ville bli, at om jeg ble gravid så kom jeg ikke til å få lov til å jobbe der jeg er nå. Men så har ting gått over all forventning mtp utagering, så føler meg enda trygg. Men så vet en jo aldri...
 
Ferdig sykepleier til våren, så er i studiepermisjon. Jobber som flyvertinne fra før[emoji4]
 
Sykepleier [emoji4] Jobber som fagkoordinator med psykisk utviklingshemmede [emoji4]
 
Jobber på natt, Hjelpepleier i heimesjukepleien
 
Da er vi i samme situasjon. Tenkte i begynnelsen av skoleåret da vi ikke helt visste hvordan høsten ville bli, at om jeg ble gravid så kom jeg ikke til å få lov til å jobbe der jeg er nå. Men så har ting gått over all forventning mtp utagering, så føler meg enda trygg. Men så vet en jo aldri...
Samme her! Merker eg er smånervøs når eg er merkar at utageringa begynner..
 
Jobber deltid som kundeveileder også studerer jeg Barnehagelærer Bachelor på heltid. Har alle intensjoner om å fullføre studiet, da barn er noe jeg ønsker å jobbe med, men barn er også min aller største drøm å få selv, derfor valgte vi å starte prøvingen selvom jeg er student. :love7
 
Back
Topp