Hva jobber dere med?

Er sykepleierstudent :) Jobber ikke ved siden av, iom at mannen min jobber skift og at vi har to små fra før :) Eller, jeg jobber på et sykehjem i ferier osv, men har ikke noe fast :)
Jeg er også sykepleierstudent, men med jobb ved siden av på sykehus. Hvilket år går du? :)
 
Regnskapskonsulent :) Jobber i regnskapsbyrå, så fører regnskap for alle type bedrifter :)
 
Jeg går første året. :) hadde eksamen idag, så er det praksis til uka igjen :)

Hvordan klaffer det med sykehuspraksisen din nå som du har barn fra før? :)

Hehe, ikke så bra. Det verste er at mannen min jobber skift, så han er jo nesten aldri hjemme :p Men det får seg nok til :)
 
Kontormedarbeider hvor jeg hovedsaklig legger inn ordre for kunder + kundeservice og logistikk.
 
Jusstudent på 4året. Pappa skal ha halvparten av permisjonen sidan han er i jobb. Så ser eg om eg hoppar på studiane fullt eller delvis Mars 2016. Er veldig spent på korleis det er å bli mamma for første gong.=D
 
Er utdannet vernepleier, men er for tiden hjemmeværende husmor, dagmamma og har helgejobb på ett sykehjem. :)
 
Resepsjonist i et oljerelatert firma (leier ut div. utstyr til rigger og båter)
 
Egentlig Barne- og ungd.arb men vært sykemeldtog gått over på aap. Håper på litt omskolering etterhvert! :)
 
Back
Topp