Hva jobber dere med?

Barnehagelærer på en avdeling med barn fra 3-6 år:happy:
 
Jeg er Helsefagarbeider og har 80% fast stilling i Kommunen :) jobber med psykisk utviklingshemmede, perfekt jobb å jobbe med når man er gravid synes jeg :)
 
Er hjelpepleier og har 100% fast på sykehuset. Tungt yrke så er spent på hvor lenge jeg klarer å være i full jobb.
 
Jeg jobbet både på klesbutikk og dagligvarebutikk under forrige svangerskap. Har enda permisjon fra jobbene, men skal prøve å komme meg tilbake så snart som mulig. Går også på skole ved siden av :)
 
Sykepleier i hjemmesykepleien :)
 
Renovasjon. Tømmer søppel. Er utdannet reiselivskoordinator, så søker jobb innen utdannelsen :)

Tung fysisk jobb, så lurer på om det på noen måter kan være farlig for spiren?
 
Renovasjon. Tømmer søppel. Er utdannet reiselivskoordinator, så søker jobb innen utdannelsen :)

Tung fysisk jobb, så lurer på om det på noen måter kan være farlig for spiren?
Dette lurer jeg også på. Har og endel tunge løft i min jobb. Og siden jeg har mistet før føler jeg meg redd for alt :/
 
Jeg studerer til å bli sykepleier og jobber på en infeksjondavdeling på sykehuset i tillegg :)
 
Barne og ungdomsarbeider:) har 100% fast, men jobber for tiden 80%:)
 
Er sykepleierstudent :) Jobber ikke ved siden av, iom at mannen min jobber skift og at vi har to små fra før :) Eller, jeg jobber på et sykehjem i ferier osv, men har ikke noe fast :)
 
Back
Topp