Hva fyller du påskeegget med?

Fruktstang, kvikklunsj, kjeks, sjokomelk, en smarties, en genser og en lue. Ble veldig fornøyd :)
 
Unga fikk penger i år slik at de kunne kjøpe det de ville ha, ble en leke og litt godteri [emoji3]
 
Han fikk en t-shirts med traktor. Sand leire, lakris og rosiner og nye solbriller [emoji3]
c9d108de134c42727c8403c008770241.jpg
 
Jenta vår er 17 mnd, jeg mener hun ikke trengte egg, men mamma ville gjerne gi så da ble hennes fylt med fruntstang, mais pinner med smak og blåbær. Og det har hun kost seg med i påsken mens de andre barna har spist godteri :)
 
3 åringen fikk sjokolade, bokstavkjeks og rosiner. Hun på 9 mnd fikk sånne blåbærkjeks og smoothiepose.
 
Mini er 10 mnd. Så ble smoothie, erta Berta og sånne poppis riskjeks :)
 
Kjeks, litt godis og MYE lego :)
 
Siden barnet er ennå i magen så gir jeg og mamma egg til hverandre. Og i mammas er det lakris, sjokis, et påskeflax og et millionflax. Og gulrøtter, blåbær og nøtter. Hun ble veldig glad. Og jeg fikk med love hearts(pga halsbrannen[emoji12]) nøtter, krystaller(stener), sjokis og litt små godt.
 
Her fikk han malesaker, smoothie, rosiner, PEZ, ett par sjokoladekyllinger og noen kjeks [emoji14]
Og ny tannkost!
Han er 2,5 [emoji14]
 
Back
Topp