Hva er det siste babyrelaterte du kjøpte?

Absolutt en fordel ja! Jeg har jo ikke peiling, og frøkna på 2 begynner til høsten :nailbiting:
Da er det høvelig med slike grupper som her og på facebook, alltid noen som har litt erfaringer å dele [emoji4]
 
Syns det var litt vanskelig å beregne hvilken størrelse lille trenger neste vinter da, men etter å ha sett hva mange i termingruppa på facebook sa gikk jeg for 80 [emoji85]

Jeg kjøpte 80 og 86 til vinteren til mini. Får evt. Selge videre om vi ikke får bruk for den ene. Ble Isbjørndress her;)
 
En boble WV bil-gåstol til K i blått. Skikkelig kul!
 
Nan 1 og en slik "smokk" som man kan putte frukt osv i som de kan holde og smake på tingene, uten at det er fare for at de får store klumper i halsen.
 
Aaah, jeg har såå lyst å shoppe masse babytøy osv, men vi har så mye allerede :sorry: fikk jo gavekort av samboer til jul og bursdag, han sier jeg skal kose meg med dem ved å kjøpe noe til meg selv. Men trenger ikke noe spesielt, så mulig det går til litt tøy til bhg for frøkna og litt til han også :p
 
Bomulls lue til å trekke over hodet og som har hals. Var genialt ifht hodeformen til K og at den ikke var for tykk.
 
Bestilte regntrekk til sportsdelen idag. Samt en bitering og kant beskyttere og refleks til vogna.
 
Back
Topp