Hva er det siste babyrelaterte du kjøpte?

Uv-telt, vi drar til Kroatia snart og vært litt frem og tilbake om jeg skal kjøpe:) og nye vintersko til frøkna, håper de passer til vinteren. Hvis ikke så kan lillegutt bruke de når han blir større kanskje :)
 
Bilstol nr.2 :) Gud som de vokser.
 
Og en badedrakt. Dritsøt og sikker veldig upraktisk. Men men. Vi skal snart på babysvømming.
 
Uv-telt, vi drar til Kroatia snart og vært litt frem og tilbake om jeg skal kjøpe:) og nye vintersko til frøkna, håper de passer til vinteren. Hvis ikke så kan lillegutt bruke de når han blir større kanskje :)

Åh heldige!! Syden :Heartpink Gleder meg til huset er ferdig så vi også kan unne oss en tur :happy:
 
Joda, men gruer meg for det meste. Slik lillegutt holder på og vi skal sove på rom alle 4:nailbiting:

Ja, jeg skjønner det. Vi får håpe at det går seg til litt. Har dere vært noe mer hos lege/mer utredning? Er det fremdeles likt som før du prøvde Semperdråper?
 
Ja, jeg skjønner det. Vi får håpe at det går seg til litt. Har dere vært noe mer hos lege/mer utredning? Er det fremdeles likt som før du prøvde Semperdråper?
Nei, det er mildere nå enn tidligere hvertfall :) siden vi fikk noen gode dager så la jeg tanken på legen litt på hylla. Og jeg syns faktisk han ble verre av semperdråpene, så tenker at jeg kjøper med meg minifom og gir ham. Det funket tidligere, så får vi se :)i verste fall får en av oss ut og trille sene kvelden, mens den andre er på rommet hos frøkna :)
 
Nei, det er mildere nå enn tidligere hvertfall :) siden vi fikk noen gode dager så la jeg tanken på legen litt på hylla. Og jeg syns faktisk han ble verre av semperdråpene, så tenker at jeg kjøper med meg minifom og gir ham. Det funket tidligere, så får vi se :)i verste fall får en av oss ut og trille sene kvelden, mens den andre er på rommet hos frøkna :)

Det er bra :)
Må bare gjøre det som fungerer, da. Prøve det man kan :)
Ja, det er en mulighet å gjøre det da, det er jo nesten koselig det og :happy:
 
Det er bra :)
Må bare gjøre det som fungerer, da. Prøve det man kan :)
Ja, det er en mulighet å gjøre det da, det er jo nesten koselig det og :happy:
Og har jo forhåpninger om at det kan hjelpe med miljøskifte, kanskje :)
 
Back
Topp