Hva ønsker du deg til jul??

Ønsker meg gravid bokse :p fant en kjempefin på H&M har prøvd å ønske meg ting til bebis som kommer i februar men får bare i svar at jeg må ønske meg noe til meg selv ;) jaja
 
Ønsker meg en raclette bordgrill og klippekort på svømmehallen :)
 
Ønsker meg en bokhylle så kanskje jeg kunne fått litt orden i stua mi! :)

Ellers så hadde det vert fint med gavekort på H&M, noe egenpleie som massasje, frisør eller pedi-/manikyr!
 
I år har jeg bedt alle om å heller gi gaven som skulle vært til meg , til hjelp oss å hjelpe Østfold :) de trenger det mer enn meg :)
 
det søte liv boka
siste boka til Jojo Moyes
klokke
gavekort på et av sentrene her

det er det jeg kommer på nå
 
I år ønsker jeg meg gavekort hos en elektroforetning (må ha ny pc hvis jeg kommer inn på skole i januar), mangler også noen vinglass, og fat til finserviset mitt :)
 
I år ønsker jeg meg tørketrommel og støvsuger :p Og flere deler til serviset mitt, og hardangerbestikk :)
 
Postkasse:p
Bakeutstyr bl.a. til cupcakes.
Parfyme.
Gavekort hos hudpleiesalongen jeg bruker.

Det var noe jeg kom på i farten;)
 
Stavmikser
Micro
Støvsuger
Utstillingstelt (til hundeutstillinger)
Abonnement på Illustrert vitenskap
Tatovering
Elektrisk fotfil
Fotkrem
Spisestue
Dobbelt vaffeljern
 
Jeg hater å ønske meg ting til jul. !!

Vi samler på rosendal gran cru (?) så pleier å ønske mer til den. Ellers så har vi absolutt ALT.
Synes det er bedre å gi ting til barna, men desverre så synes familie at det skal gis til oss voksne også :)
 
Ønsker meg noen klær. Nå går det bare i mammaklær, og har nesten ingen klær som kommer til og passe når babyen er født :)
 
Ønsker meg kari traa ullundertøy, polaroid kamera, nye ski og skisko, gulvsteppe til stua, penger til ny sofa og gavekort på klesbutikker og interiørbutikker :)
 
Lov å ønske seg på forskudd? At lille prinsessa kommer litt før, så hu kan være med å feire :D termin 24.des :)

Ut ifra det, så ønsker ikke jeg meg noe spesielt, og ikke sambo heller. Vi har rett og slett ikke plass. Kommer jo snart ei til, og vi bor på ca 50 kvadrat (og dårlig rom opplegg, så dåårlig plass). Men, hjelper ikke å si at vi kun trenger ting til prinsessa, når svigers kommer å sier vi og MÅ ønske oss noe, siden lille får mye uansett.. Da ble det middags servise fra ikea på ønskelista vår :p
Det er helt lov å ønske seg:)
 
Back
Topp