Hva ønsker du deg til jul??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg ønsker med nye høyang polaris kjeler... Og kokebøkene til Anne Kat. og Hellstrøm :D

Hva ønsker du deg?
 
Jeg har nesten aldri råd eller samvittighet til å prioritere meg selv, så jeg ønsker meg gavekort på enten klesbutikk, frisør eller hudpleier :D
 
Lov å ønske seg på forskudd? At lille prinsessa kommer litt før, så hu kan være med å feire :D termin 24.des :)

Ut ifra det, så ønsker ikke jeg meg noe spesielt, og ikke sambo heller. Vi har rett og slett ikke plass. Kommer jo snart ei til, og vi bor på ca 50 kvadrat (og dårlig rom opplegg, så dåårlig plass). Men, hjelper ikke å si at vi kun trenger ting til prinsessa, når svigers kommer å sier vi og MÅ ønske oss noe, siden lille får mye uansett.. Da ble det middags servise fra ikea på ønskelista vår :p
 
I år ønsker jeg meg masse!!! Men har jo akkurat født også da, så trenger nok en utskiftning i skapet :)

- barfota votter
- Kari traa ullundertøy
- gavekort på klær
- klokke
- tvserier
- gavekort på sminke
- parfyme
- finkåpe
- nytt gulvteppe til stuen :)
 
Ønsker meg egentlig ikke noe. Men altså det kunne jo vært greit å skifte ut stekepannen og gjerne noen av de andre lammene våre. Men er ikke noe behov :)
 
Ønsker meg egentlig bare et piano og en baby i magen :p
Sistnevnte er størst sjans for :) hehe
 
Gavekort på massasje/hudpleie, Kenwood major kjøkkenmaskin, gavekort til fotografen vi tok nyfødtbilder hos så vi kan kjøpe forstørrelser og en iPad:)
 
Ønsker meg alt for mye!

Birkeland seng fra IKEA
Stuebord
Stort speil fra bohus
Gavekort på klær
Panner
Tv benk
Rundt spisebord
Bordlamper


Skal flytte i større leilighet og må innrede 2 stuer..så mangler en del!:)
 
Ønsker at lille ikke melder sin ankomst midt i jula, at familie kommer på besøk i jula og ting/klær til bebis :)
 
Parfyme, veske og klær og sko fra www.kjoledamen.no Gavekort på tatovering, vase, lysestaker, stort antikt fuglebur :p
 
Flere middagstallerkener, har bare 5 :p
Porselen og krystall som samles på
Wik og walsøe alv glass
Mixmaster
Store brødformer
Sous vide
Ski
Lysestaker
Ellers så er jo alltids gavekort greit :)
 
Klær og utstyr til babyene som kommer.....
 
Daniel wellington klokke
Teppe til stua
Pyjamas med shorts
Kopper med bokstavene S, L og C
Kaffekanne
God fotkrem mot hard hæl
Matte brune øyenskygger

:)
 
Lamper og speil til badene oppe.
Og sånn skje til å ta aske fra peisen.
Og branntrapp
 
Back
Topp