Hjelp *barnevogn*

Denne kommer visst på markedet i august, og er den som de sier så må jo dette være en drømmevogn. Jeg er litt vogngal altså!
 
Dette vet vi om Easywalker June så langt:
- 4 hjul, hvorav de to fremste er svingbare- vendbar sittedel- fotbrett- stor kalesje- stor babybag
 
Ser ut som den har lufthjul og stor handlekurv også.

 
ORIGINAL: FrøkenDings78

Denne kommer visst på markedet i august, og er den som de sier så må jo dette være en drømmevogn. Jeg er litt vogngal altså!

Dette vet vi om Easywalker June så langt:
- 4 hjul, hvorav de to fremste er svingbare- vendbar sittedel- fotbrett- stor kalesje- stor babybag
 
Ser ut som den har lufthjul og stor handlekurv også.




Oi, takk for tips! Blir spennende å se om bagdelen varer så lenge da.. har mine tvil..
 
Å, gurimalla, dette skulle jeg aldri ha sett....!! Er på utkikk etter en litt rimelig trille for å ha med på ferie i Juni (og bruke til bytrilling senere...). Har EW sky og er superfornøyd, og tipper denne er like knall i design og funksjonalitet! Men det spørs vel om den blir så billig....siklesikle



ORIGINAL: FrøkenDings78

Denne kommer visst på markedet i august, og er den som de sier så må jo dette være en drømmevogn. Jeg er litt vogngal altså!

Dette vet vi om Easywalker June så langt:
- 4 hjul, hvorav de to fremste er svingbare- vendbar sittedel- fotbrett- stor kalesje- stor babybag
 
Ser ut som den har lufthjul og stor handlekurv også.


 
Det var HER jeg fant infoen om Easywalker June!
 
[;)]
 
   off...nå må jeg vente til august tror jeg!

ORIGINAL: FrøkenDings78

Det var HER jeg fant infoen om Easywalker June!

[;)]
 
ORIGINAL: helene85

må bare "skyte" inn noe her.. bugaboo har full liggestilling altså.. den knekken under bena gjør bare at de får en ergonomisk liggestilling der ryggen blir strekt ut og ligger flatt.. de får støtte under lårå hvis du skjønner.. dette er lagd for at det skal være rett liggestilling for de små.

men har man barn som liker å ligge på siden, eller MÅ ligge flatt er jo dette dumt da.. men jeg hadde ikke tenkt "ånei" jeg må bytte ut vogna mi flr jeg hadde sett hvordan barnet trives..

brio sing sin derimot, hadde jeg nok byttet ut, der kan dem ikke ligge noe særlig.. med dine kriterier ville jeg vurdert den over her ja, teutonia spirit s3, eneste 3hjuling man kan snu sportsdelen på! ellers må man over på 4 hjulinger med 2 svingbare hjul.. bugaboo, brio har kommet med en helt ny, vet ikke hva den heter men så igrunnen veldig grei ut! emmaljunga har en..

 
Mulig jeg er dum her nå, men ser ikke store forskjellen på Bugaboo og Brio sing i forhold til sitte/ligge... Man har jo knekken i fra rompa og ryggen uansett eller? Ser jo slik ut på bildet iallefall [8|]
 
Denne kommer visst på markedet i august, og er den som de sier så må jo dette være en drømmevogn. Jeg er litt vogngal altså! Dette vet vi om[B] Easywalker June[/B] så langt: - 4 hjul, hvorav de to fremste er svingbare- vendbar sittedel- fotbrett- stor kalesje- stor babybag Ser ut som den har lufthjul og stor handlekurv også. [IMG]http://img17.imageshack.us/img17/1261/ewjune1.jpg[/IMG] [IMG]http://img651.imageshack.us/img651/6200/ewjune.jpg[/IMG]
Har du forsøkt denne vognen? :)
 
Back
Topp