Hegemw sin dagbok

takk snuppis, hadde en fin helg.
 
 
idag har vi tatt vaksiner, gruet meg til d, men det var egentlig ganse greit, de gråt jo når hun stakk, men stoppet ganske fort, og de har ikke vondt enda virker det som. så håpe de ikke får feber.
 
ja tenk ikke lenge til de er 4 mnd, gleder meg til å begynne med grøt. håpe de liker d.
 
 
 
Innom for å ønske deg en kjempe flott helg
 
Innom med en STOR go'helg klem.
 
Sniker meg innom i dagboken din og ønsker deg en kjempe fin helg .
 
Klem fra meg [:)]
 
hegemw savnet deg og snuppene idag, men jeg håper å treffe dere snart[:)]
 
ja skulle ønske jeg kunne vært der.  men sånn som jentene har vært under spising hadde jeg ikke orket å tatt det der,  så håper på å være med på neste treff.
 
ja 1 mai var jentene 4mnd. tiden flyr jammen fort.
de spiser ganske dårlig, men men vi prøver vårt beste for at de skal få i seg litt ihvertfall.
ellers så koser vi oss masse, de er blitt veldig opptatt av hverandre nå, smiler masse til hverandre og det er jo bare så søtt.
 

her er snuppene igjen, angelica i grønt og jessica da til venstre
 
ORIGINAL: Ivara

Takk for hilsen i dagboka mi [:)]

Det var så koselig å treffe deg i virkeligheten hegemw. Bare synd at tiden gikk så fort. [8|] Skulle gjerne hatt mer tid til å skravle altså! Det får bli en annen gang.

Må bare skryte litt av jentene dine også, så vakre og tillitsfulle snupper. Mannen har ikke hørt annet enn "Jessica og Angelica ditt og datt" siden jeg kom hjem omtrent [:D]

 
ja tiden flyr fort i fint selskap.
så koselig da, ja de er noen vakre snupper.
 
 
ORIGINAL: Serene

Heisann hegemw ønsker deg en riktig god sommer ferie [:D]

 
ja god sommer til deg g snuppa. kos deg masse med den lille i magen.
 
 
 
ser dagboken min er dukker opp igjen :)

ja her er alt bare bra, jentene har blitt så store :)
nærmer seg 2,5år nå, hvor har tiden blitt av.

ja jessica var så søt idag, hun sa jeg elsker være i barnehagen :)
ja det gjør hun virkelig,.så søt hun altså.
språket hennes skyter hele tiden, skulle ikke tro hun er 2år 5mnd.
angelica kommer ganske fort nå hun og, språket har blitt så bra bare de siste mnd.

ha en fin helg
 
Back
Topp