Hegemw sin dagbok

hegemw

Forumet er livet
siden det kanskje tar litt tid føre de lager dagbok forum på termin klubben så lager jeg en her så lenge.
siden dere andre er her så blir vi litt samlet.
 
idag er det helg, og vi reiser ned til min søster i sverige, blir  stas å hilse på lille nevøen min igjen,
han er bare så søt. så blir der til søndag.
 
 
 
 
 
 
Så koselig at du har dagboken din her så lenge. [:)]
 
Riktig god helg, kos dere i Sverige.
 
Å, så kos å se dagboken din igjen vennen! Var ikke klar over at jeg hadde savnet den så mye, før den ble borte. [:)]
 
God helg og kos deg med lille nevøen din!!
 
Så kjekt med enda ei dagbok her inne[:)][:)][:)]

Håpa alt er bra med deg og jentene dine. Kosa deg masse i Sverige!
 
Hatt det fint i Sverige?? Kjenner du mye spark nå hver dag?? [:)]
 
Det var flott at det dukket opp en ny dagbok her inne, den kan jo være her så kan du sikkert gjøre som meg på januarforumet  - vi har laget en tråd til dagbøkene med linker som ligger blandt topptrådene våre, som du hvet så er min fortsatt her.

Det er godt vi kan følge deg videre på ferden[:)]
 
ORIGINAL: Sola1979

Hatt det fint i Sverige?? Kjenner du mye spark nå hver dag?? [:)]

 
hei, ja hatt det kjempe fint i sverige, fikk masse tid med min lille søte nevø, da fikk jo min søster gjort masse bonde jobb,og husarbeid. så fått kosa masse :) han er så søt altså.
ja kjenner mye spark og liv her dag, de blir bare sterkere og sterkere nå kjenner jeg :)
det er bare å glede seg til det vennen :)
 
 
 
ja syns det var veldig greit å ha dagboken her jeg også samlet sammen med dere andre her, blir lettere for de som skal skrive til alle oss :)
 
 
ellers så har jeg vært hos min søster i helga, kosa meg masse med min lille nevø på 4mnd.
så tante hege har kosa seg veldig :)
lang biltur men gikk bra det også, er 4,5t å kjøre, så igår var jentene ville inni magen hele veien hjem :)
godt de sovnet etter en god varm dusj sånn at mamman fikk sove godt i natt.
min søster har sauer og 2 hester og en katt, så katten har fått mye kos, de hestene fikk jeg hilset på ja, men var litt skummelt, de var så store,så stod bare å trillet lille gutt der, men de kom da bort til meg også,skummelt ja!!!! hehe mannen min og søstra mi syns det nok var litt morsomt :)
 
 
 
 
ja en liten oppdatering fra meg igjen:
 
jentene sparker mye om dagen nå, er det ikke den ene så er det den andre :))
og spesielt midt på natten sånn i 05 tiden, får synge litt for de snart da tenker jeg.
 
tror også mannen kjente en litte puff igår for første gangen,
er alltid så typisk for hver gang han tar bort hånden eller ikke er hjemme så sparker de så hardt atte.
tror de er litt rampete, hehe, liker å erte pappan sin.
 
holder også på med å fylle ut papirene på foreldre penger, så nå er endelig det i boks,
skal levere det en dag til uka tenker jeg, de måtte jo ha det så tidlig.
men er så deilig å fått skrevet det og fått alle papirer de skal ha.
kan liksom senke skuldrene.
 
for tiden så drømmer jeg mye om å amme ungene, :)) veldig morsomt egentlig og rare drømmer.
 
til lørdag så drar vi på en shopping tur i sverige igjen, de bagene til vogna hadde kommet så da handler vi litt mere samtidig. tar nok med madrasser til sengene, håper å finne en stelleveske og litt forskjellig små ting, kjører innom sparkjøp også på veien, handle litt klær og diverse.
 
på lørdag får vi også besøk av svigers og besteforeldrene til mannen, blir koselig.
for mest sannsynelig så starter en ny oppussingsrunde på søndag , da er det stua som står for tur,
blir en del som skal gjøres, håpe på å få senke gulvet i spisestua,vegg skal legges om igjen, skal ha tapet i spisestuen, der hvor tv og sofa står skal vi male, her er det panel både på vegger og tak, så skal gulvet bli likt som spisestuen,ny peis har vi kjøpt så mannen min har litt jobb foran seg :))
 
ha en fin helg alle sammen, og apple, innen helga er over så håper jeg du sitter med jentene dine i armene. lykke til.
 
 
 
Så morro å lese oppdateringene fra dge vennen, høres ut som dere har det veldig bra om dagen. [:)] Blir bra for jenten dine når de kan besøke tante og onkel på gård, masse spennende opplevelser der.
 
Og nå er dere kanskje snart ferdige med oppussingen i huset, eller er det mer enn stua som står igjen? Uansett, dere har vært kjempeflinke!!
 
I dag skal jeg begynne å tegne endringene og påbygg på huset som jeg håper vi snart kan få sendt til godkjenning i kommunen slik at vi kan starte oppussingen her. Hadde vært greit å kommet i gang, slik at jeg kunne hjulpet mest mulig og ikke vente slik at det blir for tungt for meg.
 
Har hørt en drømmer mye rart når en er gravid, skriver du ned noe av det? Hadde sikkert vært morro å lest en senere gang. [:)]
Har bestilt meg svangerskapsdagbok og gleder meg til å begynne å skrive i den.
 
Ha en fin dag!!
 
apple,
 
ok, det skal jeg gjøre. ja mannen min skulle snakke med sjefen sin ang de 2 ukene ved fødsel, håpe han får de betalt. så man kan ikke bruke av pappa permisjonen rundt fødsel når det er tvillinger?
men da skal jeg melde meg inn der, jeg har lagret sien på mine favoritter se.
er det et skjema som ligger på siden der, eller kommer det automatisk sent til meg nåt jeg har meldt meg inn??
 
 
ORIGINAL: Sola1979

Så morro å lese oppdateringene fra dge vennen, høres ut som dere har det veldig bra om dagen. [:)] Blir bra for jenten dine når de kan besøke tante og onkel på gård, masse spennende opplevelser der.

Og nå er dere kanskje snart ferdige med oppussingen i huset, eller er det mer enn stua som står igjen? Uansett, dere har vært kjempeflinke!!

I dag skal jeg begynne å tegne endringene og påbygg på huset som jeg håper vi snart kan få sendt til godkjenning i kommunen slik at vi kan starte oppussingen her. Hadde vært greit å kommet i gang, slik at jeg kunne hjulpet mest mulig og ikke vente slik at det blir for tungt for meg.

Har hørt en drømmer mye rart når en er gravid, skriver du ned noe av det? Hadde sikkert vært morro å lest en senere gang. [:)]
Har bestilt meg svangerskapsdagbok og gleder meg til å begynne å skrive i den.

Ha en fin dag!!

 
etter vi har pusset opp stua, så står barnerommet for tur, etter det blir det kanskje stopp for en tid.
men da har vi igjen gangen, den skal kun males og legge nytt gulv, for der er det panel i hele gangen, er så mørkt,blir mye finere når man får malt det i en lys farge, men som sagt det vet jeg ikke når blir.
oppe så er det da et kontor\gjesterom, og et stort oppholdsrom som er åpent når man går opp trappen,
blir nok en tv stue der etterhvert med lekeplass for barna. men blir nok lommeboka som bestemmer når resten blir tatt.
 
mest sannsynelig må vi kjøpe en ny bil neste år, blir nok litt for liten den vi har, går nok i førsten, men da er det fult også når vi setter inn tvillingvognen.
 
ja den boka er fin den, jeg er ikke så veldig flink å skrive i den da, kunne kanskje blitt mye bedre.
 
har ikke skrevet opp drømmene nei, hadde nesten vært morsomt å hatt ja.
 
ja er greit å få pusset opp føre du blir altfor tung og ikke orker.
når vi pusset opp kjøkkenet var de verste ukene mine, huff lå med hodepine hver dag, mens han brukte spikerpistol, ikke mye fin kombinsajon nei, hehe.
 
 
Velkommen som dagbokskriver her inne på assistert Hegemw. Selv om du overhode ikke er fersk innen dagbokskriving[;)]
Synes det var flott du startet dagbok her inne, er så mye lettere å følge med deg framover hvis du er her, og ikke på terminforum. Selv om jeg skjønner du på sikt ville inn der å skrive dagbok?
Liker å ha alle prøverørssnuppene her inne jeg. Gravide eller ei...
 
Nydelig signatur du har fått deg Tenk at du skal ha tvillinger!!!! Og allerde 22 uker gravid, tiden flyr så utrolig raskt. Hvorda går det med deg da? Er det hardt med to i magen, eller er det for tidlig til de stooore påkjenningene?
 
Klemmer fra meg
 
ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: hegemw

apple,

ok, det skal jeg gjøre. ja mannen min skulle snakke med sjefen sin ang de 2 ukene ved fødsel, håpe han får de betalt. så man kan ikke bruke av pappa permisjonen rundt fødsel når det er tvillinger?
men da skal jeg melde meg inn der, jeg har lagret sien på mine favoritter se.
er det et skjema som ligger på siden der, eller kommer det automatisk sent til meg nåt jeg har meldt meg inn??



Etter at du har meldt deg inn, kan du bare sende dem en mail og spørre om de kan skrive det brevet for dere. Da trenger de navn og adresse på mannens arbeidsgiver.

Du kan forresten få en del gode "tvillingstips" inne på forumet deres også; www.tvillingforum.com.

 
ok, får se hva jeg gjør. så det kosta litt også. får snakke med mannen først.
 
ORIGINAL: kate

Velkommen som dagbokskriver her inne på assistert Hegemw. Selv om du overhode ikke er fersk innen dagbokskriving[;)]
Synes det var flott du startet dagbok her inne, er så mye lettere å følge med deg framover hvis du er her, og ikke på terminforum. Selv om jeg skjønner du på sikt ville inn der å skrive dagbok?
Liker å ha alle prøverørssnuppene her inne jeg. Gravide eller ei...

Nydelig signatur du har fått deg Tenk at du skal ha tvillinger!!!! Og allerde 22 uker gravid, tiden flyr så utrolig raskt. Hvorda går det med deg da? Er det hardt med to i magen, eller er det for tidlig til de stooore påkjenningene?

Klemmer fra meg

 
takk, ja er godt du syns det er greit at jeg har dagbok her, da kan det nok hende jeg har den tiden ut, får se.
 
ja syns den signaturen var så utrolig vakker jeg også, blir jo helt forelsket bare å se på den.
ja er helt utrolig at det er gått 22 uker allerede. og tiden fremover går nok fort også, håper jeg ihvertfall. går bra med meg, men er noen dager bekkenet krangler skikkelig, igår var jeg ute 2 ganger så da kjentes det veldig godt ja. tungt med 2 i magen, nei kan ikke si det, men kan nok hende det blir tungt etterhvert. men merker at det er tyngre å gjøre ting, bare som å kle på seg bukse hehe
men hitill er det bare vært kos å være gravid med 2 :)
 
nå er det jammen ikke lenge til du begynner på spray, blir kjempe spennende å følge med deg nå altså.
jeg krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen, for det har jeg bestemt.
 
ok, får se mannen skulle snakke med sjefen ang de 2 første ukene, så regner med at mannen min syns det er nok å være hjemme de 2 ukene pluss de 6 ukene han skal ha når jeg er ferdig med min.
men jeg har sagt til han om han ikke får betalt de 2 ukene så skal han være hjemme uansett, da får han bare ta ut ferie har vi bestemt.
 
 
har nå også dagbok på februar termin klubb, men kommer nok til å bruke denne også tenker jeg,
har linka dagboka mi nederst under alle signaturene.
 
 
 
Back
Topp