~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Testene så langt. De er til og med svakere denne gangen enn ved den kjemiske sist.. [emoji849]

IMG_6798.jpg

Babyplan vanlig.
IMG_6800.jpg

Make sure vanlig
IMG_6801.jpg

Kina testene (dessverre fri for de nå) [emoji25]

Den 11 dpo F testene er nok pga urinen. Fikk bare ut litt og den var veldig mørk [emoji848] for testene senere på kvelden var jo lik som de andre :p
 
Skjønner du mister motet, men se an noen dager til. Evt gå over på CB for å sammenligne streker.

Jeg synes ikke billig-tester nå lenger er så gode på det nemlig.
Og vi er flere som har opplevd at det har stagnert litt. Krysser fingrene for at det bare er normalvariasjoner det der
Ja, blir nok bare å vente å se hva som skjer fremover. Er på en måte forberedt på nok en graviditet som ikke blir noe. Og skjønner mer og mer at snuppa vi har er et lite mirakel [emoji173]️
Om de plutselig begynner å skyte i været de neste dagene så kommer jeg faktisk til å gråte!

Og ja, irriterende at wondfo liksom erstattet seg selv med babyplan.
Mener Amanda fikk tak i rosa wondfo..
Ja babyplan er jeg ikke noe fornøyd med egentlig!! Vil ha de grønnpakkede wondfo tilbake!

Jeg skjønner at du mister motet men ikke gi opp helt ennå. Det kan være at du har sterkere tester om kvelden. Og som nevnt så er disse billigtestene utrolig dårlige å måle stigning med.

Krysser fingrene! [emoji173]️
Ja hadde de bare vært sterkere på kvelden så skulle jeg holdt litt på håpet :/ men er jo ikke noe økning egentlig. Kun bittelitt på de Kina testene, men vet jo ikke om de er 10 eller 25 :p
 
Neeei koman da!! Håper de snart skyter fart, for denne gangen skal det gå! [emoji173]️
 
❤️❤️
 
Hei på deg :)

Her vil jeg gjerne følge med!
Krysser fingrene for en spire :Heartred
 
Håper virkelig alt går bra og at det bare er teite tester eller utvannet urin etc.
krysser fingrene!!!
 
Håper virkelig alt går bra og at det bare er teite tester eller utvannet urin etc.
krysser fingrene!!!

Tror nok håpet er ute. Dagens tester fortsatt svak og prøvde en A1 som knapt var strek på.. tok godt over 10 minutter før man kunne se antydning til strek... så håper aborten starter i helgen.. kommer nok til å ringe legen for å høre - eventuelt få lov til å gå rett på ny Letrozol runde også få time i slutten av august.
 
Tror nok håpet er ute. Dagens tester fortsatt svak og prøvde en A1 som knapt var strek på.. tok godt over 10 minutter før man kunne se antydning til strek... så håper aborten starter i helgen.. kommer nok til å ringe legen for å høre - eventuelt få lov til å gå rett på ny Letrozol runde også få time i slutten av august.
Det var trist :(
 
Håper fortsatt på en klisterspire her[emoji173]️ Hvordan er formen?
Formen er fin! Null tegn til nå graviditet, så :p

Neeei koman da!! Håper de snart skyter fart, for denne gangen skal det gå! [emoji173]️
Tror nok håpet er ute igjen dessverre! :/

[emoji173]️[emoji173]️
[emoji173]️[emoji173]️
Hei på deg :)

Her vil jeg gjerne følge med!
Krysser fingrene for en spire :Heartred
Koselig at du vil følge med! [emoji173]️ får satse på en spire som sitter neste gang!

Det var trist :(
Jepp [emoji22]
 
Tror nok håpet er ute. Dagens tester fortsatt svak og prøvde en A1 som knapt var strek på.. tok godt over 10 minutter før man kunne se antydning til strek... så håper aborten starter i helgen.. kommer nok til å ringe legen for å høre - eventuelt få lov til å gå rett på ny Letrozol runde også få time i slutten av august.
nei så kjipt.

Nå har ikke jeg brukt a1 noe særlig så prøver huske om det var den som brukte evigheter på å få frem strek, men klarer ikke huske dessverre. Var ihvertfall en test som skulle leses av innen 30 minutter...
 
nei så kjipt.

Nå har ikke jeg brukt a1 noe særlig så prøver huske om det var den som brukte evigheter på å få frem strek, men klarer ikke huske dessverre. Var ihvertfall en test som skulle leses av innen 30 minutter...

Leste på nettet at den skulle vist være veldig bra, men aldri prøvd før. Men er nok 98% sikker på at dette svangerskapet ikke går veien.. skal ringe legen om litt å høre om jeg kan få ta Letrozol en siste gang før vi eventuelt tar operasjon.
 
:Heartred så innmari leit!
 
Da har man snakket med legen.
Jeg får lov å ta en siste Letrozol kur nå når jeg begynner å blø. Også blir det operasjon av skilleveggen i starten av oktober. Da er jeg sikker på at jeg ikke er gravid og det var først da de var ledig. :) eller passet i slutten av september, men da er jeg på husmorferie med ei venninne :)

Så han sa tvi tvi og håpet at operasjonen ikke blir nødvendig [emoji173]️

Vurderer rett og slett å ta en trippelkur! :)
 
Da dere fantastiske damer her inne [emoji173]️ Blir jeg å ta en juli pause her fra. Om 1,5 uke drar jeg på ferie med min lille familie og telefonen blir ikke brukt :)

Meeen når nå aborten setter i gang, blir jeg å gå for trippelkur med Letrozol fra CD 3-4, og hoppe på mannen annen hver dag mens vi har ferie. [emoji173]️

1-2 august er jeg tilbake med mest sannsynlig et g-testbilde. Er bare å håpe at det er da en steeerk strek [emoji173]️ blir ikke å ta med g-tester på ferie. [emoji106]


God sommer alle sammen! Dere er fantastiske!
 
Godt du har en plan B for om det ikke går en neste gang. Vil tro en operasjon da er nødvendig, for det er sikkert den som gjør at du mister lett? At egget fester seg på feil plass.

God sommer, og kos deg på ferie!
 
Godt du har en plan B for om det ikke går en neste gang. Vil tro en operasjon da er nødvendig, for det er sikkert den som gjør at du mister lett? At egget fester seg på feil plass.

God sommer, og kos deg på ferie!

Ja gleder meg til jeg får brev med dato i posten også, så jeg vet at den datoen skal det bli bedring!
Men ja er nok det at den fester seg i den skilleveggen som fører til dårlig blodgjennomstrømning og lignende... så om det ikke blir aprilspire så blir det i alle fall gjort noe :)

God sommer! Kos deg med sommer og den lille. [emoji173]️
 
Så trist at det ikke gikk veien :( Stor klem til deg ❤️
Lykke til med ny Letrozol kur og kos deg masse i ferien ❤️
 
Back
Topp