~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

Legen ringte i morges, og jeg har tykk skillevegg i livmora. Men den kan fjernes :) ska snakk nærmere om det i morgen om hva vi skal gjøre osv osv :)

Men drømmen om nr 2 fortsetter [emoji170][emoji173]️

Så bra med et svar og at det er noe det kan gjøres noe med :)
 
Så du har laget deg en ny dagbok, flaks at jeg fant den ;) Her må jeg følge med :)

Gratulerer som tante til en liten gutt :Heartblue

Og så bra du har fått svar på MR og at det kan gjøres noe med.
 
Lykke til med ordentlig samtale idag
 
Slik ser altså livmora mi ut:
25bfaafa6de4f23e6b26c10e8fdfceaa.heic

Altså en skikkelig Y! [emoji23]
Skilleveggen er rundt 2,5 cm lang, og han kunne fjerne ca 1,5 cm av den. Men det er ikke sikkert at ting hadde blitt bedre og jeg vil da få et sår inne i livmora. Så han sa om jeg ville og hadde mot kunne jeg prøve Letrozol for å se om vi klarte det igjen. Som han også sa så er det vanskelig å vite om abortene skylder skilleveggen eller om jeg rett og slett har vært uheldig flere ganger.

Så jeg har fått pillene og skal prøve de nå en stund, og om jeg skulle ombestemte meg eller at dette førte til en masse abort eller null EL osv, så kunne jeg ta kontakt og vi fjernet deler av veggen :)

Han sa jo også at vi har jo klart å få ett barn og hun kom jo utrolig nok ut med hode først, så sjansen er jo der for at vi vil klare det igjen :)

Så i dag tok jeg første pille og skal ta en pille om dagen t.o.m søndag :) Fikk lov å starte i dag selv om jeg var på CD 5, skal vel egentlig starte på CD 3-4 :p men han fant ut at en dag kunne ikke ha så mye å si. Så blir en enkel kur denne gangen, også en pause mnd også kan jeg ta dobbel om jeg ikke får EL. Om så ta tre piller neste gang igjen om enkel og dobbel kur ikke gir EL.

Om jeg blir gravid så var det bare å ringe han, så skulle jeg få oppfølging av han om vi ønsket det [emoji173]️ Så føler meg virkelig tatt godt i vare på og er godt at han vil hjelpe oss på veien til en nr 2 [emoji173]️[emoji170]

Ellers ser tempen slik ut så langt:
82eaa9ff51b1b4ed5846b105fb724eee.png


TR har begynt å pakke sammen allerede, så veldig glad for det :) Vil tro monitoren vil starte å be om test fra i morgen eller fredagen :) Så får vi se om den sier max i løpet av syklusen her. Skal også teste ut EL tester fra tostreker - de grønne. Så blir interessant å se om det blir positive tester og temp hopp etterhvert her!

Er i alle fall veldig lettet over at det fortsatt er et håp om en nr 2 [emoji173]️[emoji170]
 
Last edited:
Åh, så bra dere får hjelp, og at dere slipper IVF. Håper letrozol gjør susen og at spiren fester seg på rett plass. :)
 
Åh, så bra dere får hjelp, og at dere slipper IVF. Håper letrozol gjør susen og at spiren fester seg på rett plass. :)

Ja, er veldig glad nå! Og legen er bare fantastisk :) så behagelig og virkelig interessert i å hjelpe [emoji173]️ og er velkommen til å få oppfølging om jeg skulle bli gravid hos han :)

Hvordan går det med deg?:)
 
Ååå så gode nyheter! Nå løser det seg, det er jeg sikker på ❤️❤️ Men en skikkelig Y ja! Hvordan lå lillemor når livmoren voks mon tro?
 
Ååå så gode nyheter! Nå løser det seg, det er jeg sikker på [emoji173]️[emoji173]️ Men en skikkelig Y ja! Hvordan lå lillemor når livmoren voks mon tro?

Ja håper virkelig det løser seg nå, og at Letrozol gir meg EL!! [emoji173]️

Snuppa hadde morkaka i høyre del øverst også lå hun til stadighet i seteleie helt til siste uka før hun kom til - da hadde hun snudd seg i hodeleie. Utrolig nok. Så legen er jo ikke sikker på om den veggen kanskje er bevegelig at den gir plass etterhvert som en spire vokser inni der :)
 
Lykke til med Letrozol og håper det gjør susen :)
 
D var jo gode nyheter[emoji16][emoji1303]
Så spennende med letrozol på deg også[emoji5] Masse masse lykke til, NÅ blir det[emoji173]️
Fikk du beskjed om pausemnd i mellom? Sa han noe om hvorfor?[emoji51] (Jeg går jo også på letrozol, men har ikke fått noe beskjed om pause mellom...derfor jeg lurer[emoji15])
 
D var jo gode nyheter[emoji16][emoji1303]
Så spennende med letrozol på deg også[emoji5] Masse masse lykke til, NÅ blir det[emoji173]️
Fikk du beskjed om pausemnd i mellom? Sa han noe om hvorfor?[emoji51] (Jeg går jo også på letrozol, men har ikke fått noe beskjed om pause mellom...derfor jeg lurer[emoji15])

Ja, er veldig glad for at resultatet ble dette og ikke noe annet [emoji173]️
Så håper virkelig at Letrozol gir meg EL :)
Nei han sa faktisk ikke noe om det, sto det i skrivet jeg fikk fra han. Også sa han at man kunne regne me å bli lettere gravid i prøvepausene også. Men sa ikke noe grunn for at man skulle vente en syklus [emoji848]

Når får du EL sånn ca når du bruker Letrozol?:)
 
CD 6 - pp 11 - Første pp med letrozol.

Temp:
181abac897a1806bbeaa3f960ae863f6.png

Tempet en tre kvarter før vanlig tid, men tror ikke tiden har så mye å si. Men holder seg jevn vil jeg da påstå :)

Dag to med letrozol. Tre dager igjen :)

Monitoren ba om test og den sa lav, men ble nesten overrasket da jeg så testen. Sjelden at LH streken har vært så tydelig tidlig i syklusen[emoji848]
37f8c4356bf4ad34c753d32385b4278a.heic


Ellers ser det ut til at TR har pakket sammen. Var ingenting i går kveld og var kun litt brunrødt på papiret i morges - så det lover bra! [emoji106]
 
Ja, er veldig glad for at resultatet ble dette og ikke noe annet [emoji173]️
Så håper virkelig at Letrozol gir meg EL :)
Nei han sa faktisk ikke noe om det, sto det i skrivet jeg fikk fra han. Også sa han at man kunne regne me å bli lettere gravid i prøvepausene også. Men sa ikke noe grunn for at man skulle vente en syklus [emoji848]

Når får du EL sånn ca når du bruker Letrozol?:)

Kjempebra![emoji16]
Okei, synes bare å huske noen som har skrevet her inne (så d kan man jo kanskje ta med en klype salt[emoji38]) at pergo fungerte i pausemnd, mens letrozol/femar ikke gjør d. Men jeg velger heller å høre på legen gitt[emoji12]
Når jeg ble gravid med mini hadde jeg el cd24 faktisk, mens de 3 pp hittil i søken etter nr.2 har jeg hatt på cd 20, 18 og 18[emoji4]
 
Så fin lege du har fått deg!
utrolig bra med sånn oppfølging. Følger spent med videre altså!
 
Unnskyld at jeg kupper tråden, men egenandel på 20 000? + medisiner offentlig? Hvorfor må dere ut med så mye?:/
Her er vi forespeilet ca 10 000 for medisiner..og 1500 kr for forsøket.
Denne har gått meg hus forbi ser jeg! Men jeg har visst lest feil, forsøket er bare 1500, og ul/frysing/tining er 345, og så står det at egenandelen er på 17108 for medisin, men det er vel kanskje opp til? Er vel ikke alle som trenger alt? Jeg vet ikke altså :eek: Skal dere ha kort protokoll? Kanskje det er billigere?
 
Ja håper virkelig det løser seg nå, og at Letrozol gir meg EL!! [emoji173]️

Snuppa hadde morkaka i høyre del øverst også lå hun til stadighet i seteleie helt til siste uka før hun kom til - da hadde hun snudd seg i hodeleie. Utrolig nok. Så legen er jo ikke sikker på om den veggen kanskje er bevegelig at den gir plass etterhvert som en spire vokser inni der :)
Det skal det, basta ❤️

Åå forstår! Så rart, men så bra hun snudde seg da :) Den må jo være det da? Kroppen ass, det er så mye rart :p
 
Denne har gått meg hus forbi ser jeg! Men jeg har visst lest feil, forsøket er bare 1500, og ul/frysing/tining er 345, og så står det at egenandelen er på 17108 for medisin, men det er vel kanskje opp til? Er vel ikke alle som trenger alt? Jeg vet ikke altså :eek: Skal dere ha kort protokoll? Kanskje det er billigere?

Flaks at du bare har lest feil da!!!begynte å lure litt:)ja jeg skal ha kort protokoll og er derfor forespeilet å bare bruke ca 10 000 kr :) varierer visst veldig hvor mye man må bruke på medisiner. Mener jeg leste om ei som måtte ut med 25 000.
 
Flaks at du bare har lest feil da!!!begynte å lure litt:)ja jeg skal ha kort protokoll og er derfor forespeilet å bare bruke ca 10 000 kr :) varierer visst veldig hvor mye man må bruke på medisiner. Mener jeg leste om ei som måtte ut med 25 000.
Ja huff, hadde fort blitt dyrt :p Åå, håper på samme her, da er det mye mer overkommelig :) Usj, ja det jaggu ikke bare bare dette altså.. (Sorry kupping Mon❤️)
 
Back
Topp