Har du vært på shopping i dag?

Ja, vært på shopping. Men kun fordi det er et servise jeg samler på som var på tilbud idag og så hadde jeg gavekort på den butikken. Har også kjøpt klær til lille som er på vei inn i ny størrelse og trengte litt, men fikk til 50% rabatt, og har siklet på de klærne lenge. Har også fått spart litt på julegaver som ble handlet idag.
På sånne dager har jeg alltid en plan før jeg går hjemmefra.
 
Jeg kan droppe å kjøpe noe jeg egentlig skulle ha om det er tre folk i kø foran meg, så jeg har holdt meg langt unna fysiske butikker idag! Faktisk ikke netthandlet heller når jeg tenker meg om.
 
Kjøpte ting som jeg trengte til den kommende babyen. Har fulgt med på prisene på produktene og vet hva som var gode tilbud og ikke.

Handlet på nett, avslappende det
 
Jeg NEKTER å dra på fysiske butikker på slike dager, men jeg har netttshoppet som en helt da :p Tror aldri før jeg har kjøpt så mye på en dag
 
Ja men kjøpte ikke mye, ble bøker og te[emoji6][emoji1305]
 
Nei, men kjøpt det jeg trengte (garn, småting, klær) på nett :)
 
Jeg hater å gå i butikker på sånne dager! Satt hjemme i sofaen med nettbrett, bankkort og kaffe og kunne handle i fred og ro. Mye bedre! :happy:
 
Tar det med ro. Var ikke ute i går en gang gitt [emoji23]
 
Var ikke på shopping i går siden jeg ikke hadde tid og orket rett og slett ikke maset i butikkene.
Var en tur innom det nye lokalsentret i dag da og fant en butikk som hadde utvidet BF til å gjelde til om med i dag og fant noen bukser som satt perfekt på 70% avslag :)
Trengte også veldig noe nye bukser så helt perfekt
 
Hadde tenkt meg en tur ut å få tak i litt ull til lille, men ente opp hjemme med syk snuppe. Ble litt nettshopping da. Er jo kaos, så prøver å unngå å kjøre ut på slike dager
 
Jeg skyr butikker på dager som disse [emoji85] men ble litt nettshopping,da
 
Nei, handler heller på full pris en tilbud, jeg er litt i mot dette tullet når man drar det så langt å kalle det black friday week.. da har man ikke skjønt det mener jeg [emoji57]
 
Ikke fysisk i butikk, men var innom to :) Litt mer trøkk enn vanlig midt på dagen på en fredag, men heldigvis ikke kaos :)
 
Back
Topp