Har du vært på shopping i dag?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Eller skyr du unna butikker på sånne dager?

Jeg så nettopp på tv at folk er gale, river klær fra stativet, og ut av henda på folk osv.

Hva er det som skjer med oss? Kan man oppføre seg sånn bare fordi det er tilbud??

Kjenner jeg blir helt matt jeg, voksne folk som opprører seg sånn...
 
Jeg holder meg unna slike dager gitt. Det er ikke helt meg å ”gå i kø” for å handle, gale mennesker som river og sliter i deg, og nesten løper deg ned. Tar shoppingen i morgen jeg, håper det har roet seg litt da. ☺️ Liker å ta det med ro og kose meg når jeg skal handle jeg.

Hele opplegget har blitt litt for drøyt i mine øyne. Jeg tror jeg har fått 60 mail og 20 sms bare om tilbud, fra i natt til i ettermiddag.
 
Jeg har kjøpt noen ting, men det er heller tilfeldig. Fant en stekepanne som var satt ned med 500 kr, og jeg har hatt lyst på en ny en så det var kjekt. Kjøpte en ramme til svigermor til jul, den var satt ned 50%
Ingen ville tilstander her heldigvis :)
 
Ikke i butikk nei, men på nettet. Ikke fordi det var black friday, for det tenkte jeg ikke over før ting var i handlekurven. :p

Folk går helt av skaftet, og tror ting er så mye billigere bare fordi det står det på plakaten. Naiviteten vil ingen ende ta. :p
 
Synes det er direkte flaut å se sånn som blir vist på TV.
Vi tok oss en tur i ettermiddag med begge barna. Fant dunjakke og votter til toåringen, og så skulle jeg gjerne hatt ny telefon men det tilbudet missa jeg gitt[emoji12]
 
Har ikke vært utafor døra, men har fått gjort noen bra kjøp på nett. Kjøp jeg uansett skulle gjort.
 
Har vart på maxi i Sandnes var ikke så gale dær. Såg varken folk som stog i langa køer eller drog i ting. Men ja jag skjønner ikke vad som skjer med dennna verlden. Helt grusomt
 
Går bare for å handle når vi virkelig trenger noe og ikke kun fordi det er salg, spesielt når det er salg på denne måten der man nesten hauser folk til å handle alle sammen på EN spesiell dag. Det er rene garantien for at det kommer til å bli kaos.
 
Har kjøpt en ps4 til guttungen i julegave. Ellers ikke noe spesielt. Ikke noe på tilbud iallefall. Har ikke giddet å handle for å handle når jeg ikke har hatt behov for noe.
 
var faktisk på senteret i dag, og det var ikke så mye folk her. Ofte flere folk på en vanlig lørdag...

Syntes ikke det var så mange bra tilbud heller så ble ikke så mye handling. Et par julegaver og et par andre ting jeg trengte.
 
Nei, jeg unngår senter/butikker på sånne dager. Jeg orker ikke. Jeg har shoppet bittelitt på nett, det er det eneste.
 
Var på senteret en tur i dag, var endel folk men alle oppførte seg pent og pyntelig. Fant dog ikke noe særlig til tilbud som var verdt å slå til på så eneste vi gjorde var å kikke + spise mat. :p
 
Nei,bilen har vært på verksted så kom meg ingen vei:p Kunne gått til byen, men får nedpress og kynnere bare jeg går litt, så orket ikke det. Men skulle ikke ha noe heller:)
 
Shoppet litt på nett, ting som vi uansett skulle kjøpe. Greier ikke å gå på senter/butikker på sånne dager.
 
Kjøpte tv igår kveld og bar ute idag, såpass sent at vi heldigvis ikke fikk se helt ville folk [emoji6]
 
Jepp, min mamma dro meg med på shopping[emoji28]
Ingen god opplevelse, altfor mye mennesker[emoji38]
 
Handlet flere julegaver i dag (på nett), men ønskene til minstemann var dessverre ikke på tilbud så dem har vi ventet litt med. Bestilte også julekort på tilbud :)
 
Back
Topp