Har du tatovering?

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Evt hvor og hva? :)

Vi går på babysvømming og der har ene dama halve armen full i tatovering, og hørte hun sa til ei anna at hun skulle bygge på denne...
Jeg syns det er dritharry da... [emoji14]
 
Egentlig morsomt hvordan harry kan være så mye forskvellig :p

Jeg har en liten sommerfugl på innsiden av underarmen. Skal være slik som går bort, så den er delvis fadet. Har lyst til å fikse den og gjøre den finere enn den var, men orker ikke egentlig bruke penger på det. Blir ikke flere tatoveringer enn den éne da, vil bare at den skal se ok ut når jeg først har den.
 
Jøsses. Så fristende å fortelle hva man har når man leser allerede at man er harry liksom [emoji14]

Jeg har mange tatoveringer. Jeg har cupcakes tatoveringer på begge vristene. En søt med sjokolade og pynt og en slem med dynamitt og hodeskaller.

Jeg har nesten en fullsleeve. Hodeskalle øverst, rose, queen of the dead portrett og mer roser. Noe blomster på innsiden også. Mangler kun øverst på innsiden. Der skal det være ei jente sittende på knærne sine med hodeskalleballonger.

Har en mellom skulderbladene. Tekst og en rose.

Har "trampstamp". Sommerfugl og blomster og slikt noe.

Det var vel det. Skal med tiden ha fullsleeve på andre armen. Portrett av unga mine og ymse. Kommer garantert til å ta en underboob også. Og en på låret.

Så, gjerne harry for noen. Men det er meg. Og jeg er meg.
 
6 stk sånn ca :) lyst på noe på låret neste gang :) digger det!
 
Jeg har en [emoji4] strømpebånd rundt låret, skulle gjerne hatt det bredere! Så blir det en underboob om jeg er modig nok når vi har fått første [emoji4] for strømpebåndet var så jævlig vondt [emoji21]
 
Jeg har en tatovering på underarmen på innsiden av en svale med kirsebær i nebbet. Elsker den og vil gjerne ha flere! Har så sykt lyst på sleeves og en tatovering på hver lår pluss ryggen (ikke tramp stamp).
 
Nei og jeg hadde blitt singel på sekundet om jeg hadde tatt tatovering, kult på andre men ikke på meg...
 
Jeg liker tattoveringer, men hver sin smak, det er mange tattoveringer jeg ikke piker.
Har tre små tattoveringer, en på hoften, en nederst på leggen og en øverst på leggen. Jeg vil gjerne ha en full sleeve og en nede på vrista, spørs bare når jeg får økonomi til å ta meg råd til det
 
Nei! Men synes absolutt ikke at tatoveringer er harry for det ;)
 
Har noen black&grey fugler på ene armen, anatomisk korrekt hjerte på håndledd I rosa/turkis og ei katt på ankelen.
Vil gjerne ta mange flere fremover, jeg liker tatoveringer, piercinger og andre body mods.
 
Jeg har 'høyre' og 'venstre' skrevet på håndleddene [emoji23]
Jeg liker den veldig godt, og de fleste drar litt på smilebåndet når de ser hva som faktisk står.
Vurderte sterkt å ta sånne når jeg drev med oppkjøringa og oppdaga hvor høyre/venstreblind jeg er.
 
Jeg har ikke, men syns det er fint/kult om de er bra laget og det kommer an på motivet :)
Ei på terminforumet mitt hadde en drage langs siden av kroppen. Den var utrolig tøff!
 
Jeg har en liten delfin nede på vristen [emoji4] tenkte tidligere å lage en til "bakom" den så det ser ut som to stk, og ev vatten som stenker, men jeg sluttet å tenke på det når jeg ble eldre. Nå er jeg fornøyd som den er [emoji4]
 
Back
Topp