Har du tatovering?

Jeg har en full sleeve :)
 
Hva er en underboob?

Jeg har ikke tatovering, og tør aldri ta heller. Hadde ikke takla smerten.

Men jeg kan synes at noe er fint, og andre ting mindre pent.
Jeg må innrømme at jeg kan være litt sånn halvredd folk med masse tatoveringer og piercinger når jeg møter dem på gata, evt før jeg lærer dem å kjenne. Men jeg kan også veldig fort endre mening og digge den personen når jeg blir kjent [emoji6]
 
Har 3 stk, to små på underarmen og en litt større på leggen.
 
Har 2 små på underarmen, ordet Kjærleik og tegnet for dødstalismanene fra Harry Potter :) Digger tatoveringer, men er for pysete til å ta flere. Min lillesøster og mamma har mange :-D
 
Syns tatoveringer kan være skikkelig sexy jeg [emoji16]
Vel og merke om det er gjort proft, og alle motiv er ikke nødvendigvis like flatterende..

Har selv 7 stykker i dag, skal ta cover-up på den ene siden den har blitt ødelagt under graviditet, og så må jeg jo fylle på med navnet til mini når han blir født, siden jeg har navnene til søstrene hans fra før ;-)
 
Vi er jo vikinger! Alle burde ha tattoeringer<3ImageUploadedByBV Forum1488269086.251840.jpg her er en av mine
 
Tro, håp og kjærlighet (hjerte, kors og anker) bak på ryggen/nakken. Ville ha en for å vite hvordan det føles. Vet ikke om det blir flere :)
 
Nei det er rett og slett ikke noe for meg. Synes ikke egentlig det er noe spesiellt pent og kanskje i alle fall ikke på kvinner da jeg av en eller annen grunn synes det ser mindre feminint ut.
Når det er sagt så kjenner jeg flere damer som kler tatoveringene sine så ingen regel uten unntak.
 
Jøsses. Så fristende å fortelle hva man har når man leser allerede at man er harry liksom [emoji14]

Jeg har mange tatoveringer. Jeg har cupcakes tatoveringer på begge vristene. En søt med sjokolade og pynt og en slem med dynamitt og hodeskaller.

Jeg har nesten en fullsleeve. Hodeskalle øverst, rose, queen of the dead portrett og mer roser. Noe blomster på innsiden også. Mangler kun øverst på innsiden. Der skal det være ei jente sittende på knærne sine med hodeskalleballonger.

Har en mellom skulderbladene. Tekst og en rose.

Har "trampstamp". Sommerfugl og blomster og slikt noe.

Det var vel det. Skal med tiden ha fullsleeve på andre armen. Portrett av unga mine og ymse. Kommer garantert til å ta en underboob også. Og en på låret.

Så, gjerne harry for noen. Men det er meg. Og jeg er meg.
Jeg skrev jo hva jeg syns var Harry.
Har tatoveringer selv, men ikke slik som denne jeg mente. ;)
 
Jeg har tre små stjerner på hoftekammen, og venstre underarm har jeg roser i svart hvitt. Jeg er en typisk jente-jente, og synes helt klart at min tattoo ikke er harry eller maskulin, men derimot veldig feminin.
Jeg kan og se andre tatoveringer og tenke at det kanskje er litt harry, men det kommer litt ann på motivet som er tatovert og helheten av personen ellers også :p
0b91ce0a38619302d279a6763929612d.jpg
 
Har aldri vurdert tatovering tidligere, hatt et par piercinger da jeg var yngre.
Men vurderer å tatovere navnet til frøkna når hun skriver navnet sitt selv for første gang. Da blir det nok på håndledd eller underarm, der det ikke er så synlig for alle.
 
Jeg har en på overarmen :) et hjerte med en rose inni ;) har lyst på en delfin på leggen :D
 
Nei. Eg synest det er fint på noen men så blir man jo gammel og da blir kunsten ødelagt men det er min mening..
 
Jeg har på skuldra og en litt større midt på ryggen. Skulle nok ha bygget på litt også, men vi får se :) I min omgangskrets er det vel ca 50/50 hvem som har og ikke, så ganske normalt med andre ord ;) Jeg tenker ikke over at folk har det en gang, kanskje bare hvis de er på veldig påfallende steder som i ansiktet da :p Mange av de som tatoverer i dag er jo kjempeflinke og hver tatovering er et lite kunstverk ;) (som regel)
 
Nei. Verken jeg eller mannen har.
 
Jeg har 2 stk. Den ene har jeg og min søster tatt sammen ,vi har lik. Den andre minnetatoering om barnet vi mistet. Og nei,syns ikke tatoveringer er Harry. Dvs de kan være,men ikke gjennomgående. Liker ikke om kroppen er heldekket da
 
Har en liten bak på skulder'n. Ønsker meg mange fler, men klarer ikke å bestemme meg for hvor jeg skal ha de [emoji12]
 
Back
Topp