Har du møtt en kjendis?

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Har du møtt en kjendis? Hvordan var personen i virkeligheten? Og hvem kjendis kunne du tenke deg å spise middag med, og hvorfor? :)
 
Jeg har servert Kurt Nilsen, Tone D. Å, Aksel Hennie, Charter-Svein og Siv Jensen, i mine år som servitør.

Han med mellomrom i tenna var ufordragelig og høy på pæra, Syngedama fikk jeg ikke noe inntrykk av. Aksel tegnet tegning med autograf til meg:p Svein var seg selv lik og ble full og fin i baren mens jeg mixa drinker. Lærte meg en ting eller to om å drikke ordentlig! :D Siv var veldig koselig og hadde selvfølgelig rød jakke på. Tullet mye med at vi matchet da jeg hadde rød uniform.

Jeg er ikke så oppdatert på kjendisfronten, så var alltid noen som måtte fortelle meg HVEM jeg serverte før det gikk opp for meg. Men Siv, Svein og Aksel fikk jeg med meg på egenhånd da:p
 
Jeg har hilst på noen, men aldri snakket skikkelig med noen av de.
Backstreet Boys, DDE, Tore Johansen (han i The Julekalender), gruppa Soda (jeg er gammel :p ), noen fotballspillere og det var de jeg kom på akkurat nå, selv om jeg vet det er flere, for ene musikkbutikken i nærheten brukte å ha sånn meet and greet titt og ofte.

Det er mange kjendiser jeg kunne tenkt meg å spist middag med av forskjellige grunner, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere verdens problemer med, noen kunne jeg tenkt meg å diskutere eller snakke om barneoppdragelse med og noen kunne jeg bare rett og slett tenkt meg å tatt en skikkelig fest sammen med :p
 
Har servert Eivind Hellstrøm da jeg jobbet på et hotell. Noe nervepirrende :D
Ellers har jeg hengt med flere kjendiser. Møtte de mye ute på byen før. Onkel P og Admiral P bl.a.
Per Heimly og Kurt Nilsen snakket jeg mye med i telefon og møtte..
Og vokalisten i The silver (for dere som husker de)

Sikkert mange andre også :)
Ellers så var bestekameraten min han ene som spilte i Schpaaa, som også er ganske mange år siden hehe..
Han ble alltid kjent igjen haha :)
 
Ane Dahl Torp vil jeg si er verdens hyggeligste menneske :D Ingen nykker og alltid lett og snakke med :)
X antall fotballspillere
Jeg har noen halvkjente musikere som kollegaer som er veldig trivelige :)
Ene av gutta i "To små karer" :)
 
Mange vintersportsutøvere, for det meste i den alderen at de begynner å legge opp på.
Daniel franck feks, sto foran meg i køa i sikkerhetskontrollen en gang på flesland. Peip på ham, og han ble VELDIG indignert. "Vet du ikke hvem jeg er??" sa han til kontrolløren. Haha. Jeg lo. :p

Ellers har jeg vel møtt og såvidt snakka med kathrine sørland, fotballfrue, hanne sørvaag, janove ottesen, etc. Hyggelige mennesker alle sammen. :)
 
Jeg har servert Kurt Nilsen, Tone D. Å, Aksel Hennie, Charter-Svein og Siv Jensen, i mine år som servitør.

Han med mellomrom i tenna var ufordragelig og høy på pæra, Syngedama fikk jeg ikke noe inntrykk av. Aksel tegnet tegning med autograf til meg:p Svein var seg selv lik og ble full og fin i baren mens jeg mixa drinker. Lærte meg en ting eller to om å drikke ordentlig! :D Siv var veldig koselig og hadde selvfølgelig rød jakke på. Tullet mye med at vi matchet da jeg hadde rød uniform.

Jeg er ikke så oppdatert på kjendisfronten, så var alltid noen som måtte fortelle meg HVEM jeg serverte før det gikk opp for meg. Men Siv, Svein og Aksel fikk jeg med meg på egenhånd da:p

Har ikke servitører noen etiske retningslinjer, med tanke på å ikke utlevere gjestene sine?
 
Leo Moracchioli. Om dere ikke vet hvem han er er han fantastisk på youtube. Spesielt versjonen hans av Adele - Hello.
Han var en utrolig kjekk fyr å snakke med og fantastisk live. Jeg ble så fjortiss jeg måtte få ett bilde av meg med han også :p Råfin fyr!
 
Møtte Ylvis brødrene i dyreparken sammen med familiene sine, de var ikke spesielt hyggelige og måtte jo le litt av kona til han ene som gikk rundt i parken i høyhæla sko med en eller annen designerveske over underarmen.

Har møtt Aksel Lund Svindal i dokøen på et fly, han var veldig hyggelig og snakket masse, ingen nykker der :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hilst på og snakket med (som jeg husker godt) :
Blomster Finn
Dronning Sonja
Erik og Kriss
Håvard Bakke

Ellers møtt på endel fotballspillere, skifolk, lokale kjendiser..
 
Jeg er så dårlig på å vite hvem som er kjendiser!
Men har hatt en lengre samtale med en eller annen Fritjof som visst er kjent. Hyggelig, blond type :)

Og så har jeg møtt en del fotballspillere, og de er folk de også ;)

Og så har jeg tatt fly med Høgmo. Da turte jeg ikke si noe, for jeg er så innmari uenig i måten han styrer landslaget. Og han hadde tatt ut lag for EM-kvaliken som ikke hang på greip og jeg var gravid og på vei til begravelse og generelt lite mentalt tilregnelig :p
 
Jeg jobbet i lekebutikk og fikk plutselig Dennis Storhøi innom. Og jeg som alltid hadde syntes han var skikkelig kjekk! Guri altså. Han kjøpte lego til sønnen, vet ikke helt hva annet inntrykk jeg fikk. Har ellers møtt Tomas og Harald. Venninna mi drukna hodet i magen på Harald da han forsøkte seg på noe som ligna stage diving - fra bakken.
Er de jeg kommer på i farta.
 
Møtte Ylvis brødrene i dyreparken sammen med familiene sine, de var ikke spesielt hyggelige og måtte jo le litt av kona til han ene som gikk rundt i parken i høyhæla sko med en eller annen designerveske over underarmen.

Har møtt Aksel Lund Svindal i dokøen på et fly, han var veldig hyggelig og snakket masse, ingen nykker der :)




Sent from my iPhone using BV Forum
Høy heler i dyreparken hørtes praktisk ut! Det er faktisk morsomt! Haha!

Hilst på og snakket med (som jeg husker godt) :
Blomster Finn
Dronning Sonja
Erik og Kriss
Håvard Bakke

Ellers møtt på endel fotballspillere, skifolk, lokale kjendiser..
Dronning Sonja!? Oi hvordan? Jeg er fan av kongehuset:rolleyes:

Jeg har møtt Pink... :p hu var koselig og bedagelig vil jeg si ;)
Mange vintersportsutøvere, for det meste i den alderen at de begynner å legge opp på.
Daniel franck feks, sto foran meg i køa i sikkerhetskontrollen en gang på flesland. Peip på ham, og han ble VELDIG indignert. "Vet du ikke hvem jeg er??" sa han til kontrolløren. Haha. Jeg lo. :p

Ellers har jeg vel møtt og såvidt snakka med kathrine sørland, fotballfrue, hanne sørvaag, janove ottesen, etc. Hyggelige mennesker alle sammen. :)

Haha! Så moro når de trekker det "vet du hvem jeg er" kortet. Da har det gått for langt. Jeg hadde en lenger samtale med han ene designeren i moods of norway på byen en gang, og jeg spurte hva han drev med og han bare "jeg designer klær, du har helt sikkert klærne mine i skapet ditt." Eh OK. :p

Har servert Eivind Hellstrøm da jeg jobbet på et hotell. Noe nervepirrende :D
Ellers har jeg hengt med flere kjendiser. Møtte de mye ute på byen før. Onkel P og Admiral P bl.a.
Per Heimly og Kurt Nilsen snakket jeg mye med i telefon og møtte..
Og vokalisten i The silver (for dere som husker de)

Sikkert mange andre også :)
Ellers så var bestekameraten min han ene som spilte i Schpaaa, som også er ganske mange år siden hehe..
Han ble alltid kjent igjen haha :)
Hallo! Eivind?! Da hadde jeg besvimt! Hvordan gikk det og er han like søt som på TV? Syns han virker så hjertegod :)
 
Jeg er så dårlig på å vite hvem som er kjendiser!
Men har hatt en lengre samtale med en eller annen Fritjof som visst er kjent. Hyggelig, blond type :)

Og så har jeg møtt en del fotballspillere, og de er folk de også ;)

Og så har jeg tatt fly med Høgmo. Da turte jeg ikke si noe, for jeg er så innmari uenig i måten han styrer landslaget. Og han hadde tatt ut lag for EM-kvaliken som ikke hang på greip og jeg var gravid og på vei til begravelse og generelt lite mentalt tilregnelig :p
Fnis... Jeg vet ikke hvem halvparten av disse kjendisene i denne tråden er en gang:p Sykt dårlig på å følge med! Googler som en Gud nå, og får en og annen åpenbaring :p

En av ungguttene på Odd var sammen med venninnen min. Han tok den "vet du ikke hvem jeg er" på meg på fest en gang. Nei, det vet jeg faktisk ikke:p
 
Fnis... Jeg vet ikke hvem halvparten av disse kjendisene i denne tråden er en gang:p Sykt dårlig på å følge med! Googler som en Gud nå, og får en og annen åpenbaring :p

En av ungguttene på Odd var sammen med venninnen min. Han tok den "vet du ikke hvem jeg er" på meg på fest en gang. Nei, det vet jeg faktisk ikke:p
Jeg vet hvem fotballspillere er, stort sett. Men det er langt mellom andre damer som vet det på samme måte :p
 
Jeg vet hvem fotballspillere er, stort sett. Men det er langt mellom andre damer som vet det på samme måte :p
Det kan jeg tro på :) man må nok være interessert da. Jeg følger kun med på altomfotball.no for å vite når mannen er borte og for å imponere litt innimellom :p
 
Back
Topp