Har du møtt en kjendis?

Jan teigen
Thomas og Harald
Tone damli
Jan Fredrik Karlsen
Staut
Plumbo
Marius Arnesen
Lasse kjus
Kjetil andre Aamot
Gro hammerseng
Marit breivik
Marit Larsen
Kristian Kjelling
Kathrine sørland
Kari jaquesson
Ole Einar Bjørndalen
Øyvind Blunck

De jeg kommer på i farten :)

Stort sett snakket med de i jobbsammenheng :)
 
Last edited:
Har ikke snakket med så mange, men noen som spilte i hotell Cæsar for mange mange år siden. Ellers så har jeg lagd mat og snakt masse med de i Spetakkel, Gunnar Greve og gjengen var passe ruset:/

Ellers så har jeg snakket med Odin i Vamp mange ganger:) koselig fyr:)
Også jan Ingvar toft. Møtte han da jeg var liten på slektstreff :)
 
Ja, hun var helt vanlig. :)
 
Jeg møtte Espen Eckbo i London. Han var på ferie med kjæresten. Jeg og venninna var blodfan og spurte om et bilde, men han var tydelig stresset og skulle i banken for å ta ut penger. "Men bare vent her" sa han og løp over veien. Noen minutter senere veiver han med armene og vinker oss over. Vi slo av en prat og fikk bilde selv på ferie og i en stresset situasjon. Makan til hyggelig fyr :)
 
Har stått å snakket med Erik og Kriss, men det er vel rundt 7 år siden. Ellers er det vel ett par kjendiser som har gått forbi meg. Katrine Sørland gikk forresten forbi meg for en uke siden i Stavanger :)
 
Asgeir(sjefen over alle sjefer)

Sandra lyng

Alle i DDE, sang julekonsert med dem.

Plumbo

Sid gubba

Vært på fest med Petter Pilgaard

Wenche Myrhe

Pascal

Arnt Finesse (hvis man kan kalle han kjendis)

Ørjan Burøe

Azar karadas

Alexander With

Det var de jeg kom på i farten, synes ikke dette var så ikke til å bo så langt nord å så øde som jeg gjør møter sjelden kjendiser her Så er kun ved reise. Har jo sett flere, men disse har jeg snakket med, og tatt bilde sammen med. Har også autografen til flere siden det var noe jeg samlet på når jeg var yngre.
 
Ikke møtt så mange, tror de eneste er ylvisbrødrene og calle hellevang Larsen som er ungdomsvenner av min mann.

Kjenner ellers Birgit Skarstein fra vi var små.
 
Vært på nachspiel med dde-gutta. Liker musikken deres, men som personer fikk jeg meg en aha-opplevelse. Ikke mye kult å sitte å se på at de klinte/hadde sex med hvem-som-helst når man vet at de er gifte og har barn :(

Sunget med Hans inge fagervik.

Møter titt og stadig på Halvdan Sivertsen her vi bor.

Hilst på både sputnik og oluf en gang i barndommen, da de var gode kompiser med min far (som døde i 2004)

Hilst på Lilly Bendriss (kjent medium).

Hilst på Lisa Williams (kjent medium fra england, eller noe sånt)

Er i slekt med Tande-P (Alf Tande Pettersen), Lars Monsen, og noen flere.
 
Har ikke møtt så mange store kjendiser enda, men Kygo har nettopp flyttet et par hus nedforbi oss... Mulig vi treffest ved postkassa en dag da :D
 
Jeg møtte en idag i dyreparken faktisk! :) Kyrre Haugen Sydness som (Spiller blandt annet Viggo Lust i Det tredje øyet) spiller Kaptein Sabeltann i de showene som er i dyreparken nå for tiden. Først etter showet fikk jeg og sønnen min hilst på han i kostymet. Etterpå traff vi han også som hans ekte jeg og han var kjempe koselig!

Jeg ble med lillesøsteren min og venninnen hennes til Oslo en helg, da de skulle på One Direction konsert for noen år tilbake. Lite visste vi at vi hadde tatt oss inn på samme hotell som hele Idol gjengen var. Dette helgen før finalen den gangen Eirik Søfteland var med. Det første vi møtte da vi ankom hotellet var Eirik som holdt oppe døren for oss og var skikkelig gentleman. Deretter møtte vi både Tone Damli og Gunnar Greve som begge virket veldig høy på pæren og lite hyggelige. Så møtte vi etter hvert Dansken, som var kjempe hyggelig, som tullet og tøyset og som faktisk tok seg tid til å prate litt med oss.

Har møtt flere som jeg har snakket bittelitt med. Blandt andre
-Chris Medina -Sa ikke veldig mye, men virket veldig hyggelig
-Ravi -Veldig jordnær og morsom type
-Sirius -Koselig fyr som tok seg tid til å snakke med oss
-Charter Svein -Akkurat som man ser han på tv, latterfull, full og full av liv :p

Ellers hadde jeg en liten telefonflørt som varte et par uker med Alexander Rybak etter at han vant kjempesjansen for mange år tilbake, men møtte han aldri :p :p
 
Jeg har ikke lest det, jeg spurte deg om det.
I så tilfelle ville det nok gjelde alle yrker, men ikke noe jeg har fått beskjed om. Sjekket faktisk ansettelsesavtalen nå, for ble usikker:p men nei, skrev ikke under på noe sånt. Kanskje er det endret i dag. Det er noen år siden jeg var servitør nå (takk Gud) :p
 
Har møtt noen =)
Karin Fossum (fullstendig starstruck)
Hallgeir Kvadsheim da han holdt foredrag på skolen ompersonlig økonomi.
Eyvind Hellstrøm

Sikkert flere, men kommer ikke på de nå.

Kunne tenkt meg å spist middag med Hallgeir. Er sikker på at han kunne inspirert meg mye!
 
Har en far i TV-bransjen, så jeg har vært med på mange tilstelninger. Gikk rett på Tommy Steine, samme person sneik foran meg i køen på butikken, han fikk høre det :p
Har møtt Kurt Nilsen på Idol-finalen, fikk autografer av gutta i Westlife for mange år siden (dååån), Hank von Helvete.. Verste var når jeg hadde et sånt fri-pass til å gå fritt rundt på Ullevål stadion da Man U skulle spille mot Vålerenga.. gikk fril og havnet inne i et rom med alle ManU-spillerne og to dresskledde herrer med ørepropp fysisk stoppet meg og sendte meg ut. Det synes jeg var flaut :confused:
I mine yngre dager vanket jeg en del sammen med musikere og møtte en del som har blitt mer eller mindre store i ettertid :)
 
Last edited:
Jeg var på DDE konsert en gang for leeeenge siden..etter festen sto jeg utenfor en butikk å ventet på skyss,da en bil kom rullende fordi,den stoppet og ut av ruta dukket hodet til Bjarne opp,han kikket på meg fra topp til tå,så sa han:-nei,hun er for ung! Jeg ropte tilbake:- og du er for gammel! Så kjørte de videre.
 
Ane Dahl Torp vil jeg si er verdens hyggeligste menneske :D:) Ingen nykker og alltid lett og snakke med
Betviles ikke. Hun virker som et lett og åpent menneske å snakke med. Ganske hyggelig og ivrig :)

Mira Craig er den aller hyggeligste kjendisen jeg har møtt, til tross for det negative som skrives her om henne. Møtte henne på en signering og hun var snill mot fansen, inkludert meg. Vil si at Terje Sponsheim, Marion Ravn og Maria Arredondo har også vært hyggelige, men ingen har vært så hyggelige som Mira.
 
Ja, flere. Eivind Hellstrøm var fantastisk hyggelig de gangene jeg har møtt han. Så blid og hyggelig! Ingrid Espelid Hovig var bare søt! Møtt A-ha, noen politikere og eks-politikere, noen fra Skam, og husker egentlig ikke alle. Vil ikke utlevere noen, derfor ingen navn, men en var ganske ufordragelig, og møter jeg dette mennesket igjen, så blir dette mennesket virkelig satt på plass. Det er noe med måten man behandler andre på i det å være kjendis som jeg har reagert på flere ganger nå, så kan ikke settes på kontoen «var utrolig sliten og lei akkurat da».
 
Jeg har gått i klassen med en kjendis gjennom hele barneskolen og ungdomsskolen.. barnehagen også faktisk. Kjenner personen godt og denne personen har stått midt i en livskrise akkurat nå. Hadde blitt rik om jeg ringte VG eller se og hør. Men hadde ALDRI gjort det! Her vi bor er folk lojale mot denne personen.

Denne personen er mye på TV og alle her inne vet godt hvem det er.
 
Har møtt noen =)
Karin Fossum (fullstendig starstruck)
Hallgeir Kvadsheim da han holdt foredrag på skolen ompersonlig økonomi.
Eyvind Hellstrøm

Sikkert flere, men kommer ikke på de nå.

Kunne tenkt meg å spist middag med Hallgeir. Er sikker på at han kunne inspirert meg mye!

Sjalu!!!! Er han hyggelig?
 
Back
Topp