Har du bestillt sommerferie?

Nei, her blir det baby i juni, så vi tar sommeren litt som den kommer. :)
 
Vi ha leid et hus i Kristiansand, 14 dager. Har familie der og vi skal 3 dager i dyreparken. Gleder meg!
 
Nei, men snart. Vi skal leie en hytte og de er klare til å bookes for sommeren over påske. Får ikke bekreftet ferie før 1. Mai, så kommer til å følge med på om hyttene vi kunne tenke oss snart blir fullbooket fram til da. Blir å booke så fort jeg vet ferie eller før det dersom det ikke er så mye ledig tid igjen å leie de tre ukene jeg har søkt om. Er i fellesferien så...
 
Har bestilt tur til Mallorca i mai. Skal reise til syden i august også, men har ikke bestilt den turen enda :)
 
Jeg drømmer om å ta med barna til farmor i wales, men må se an økonomien. Har tatt ut ferie i hele juli =)
 
nei det har vi ikke får se hva som skjer :)
 
Ferie? Hva er det? Hos oss finnes ikke det ordet tror jeg. Nå har vi vært sammen i 9 år, første ferien vi hadde var når vi giftet oss for 5 år siden, den gikk til Riga (langhelg) Etter dette har vi hatt 2 langhelger i dublin og en by i polen. Og ikke fult en uke i Kroatia.
Så ferie det har vi ikke.
 
i år blir det norgesferie ved sjøen :)
 
Jepp, var i boks før jul :p

Vi skal til Danmark, med Legoland, Kategattsenteret og Ree Park.
Blir en overnatting på camping også på hjemveien siden sommerhuset er fra lørdag til lørdag og båten hjem går søndag ;-)
 
Back
Topp