Har du bestillt sommerferie?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har du?

Jeg vet ennå ikke når jeg får ferie og om det klaffer med mannens, men er fast bestemt på å få til en tur. Lyst å dra til en helt ny plass. Er jo så mye jeg vil oppleve :) Så langt har jeg og mannen vært i: Tyrkia, USA (Florida), Latvia, Danmark, Egypt og Tunisia.
 
Mannen bestilte uten at jeg visste det her om dagen! Det blir tur til California:D
Har vært i Florida, så spent på den andre siden.
Men først påskeferie i Dubai :)
 
Vi skal til Italia på sensommeren og det må jeg si er verdens beste ferieland♡
 
Nei

Jeg vet når JEG har ferie. Jeg vet når sfo er stengt sånn at guttungen har pålagt ferie. Jeg tenker å ta ut lillesøster i ferie når jeg har ferie. (Jeg har altså ferie alt utenom tre av de dagene sfo er stengt, dvs juli)

Jeg bare vet ikke når mannen har ferie. Og vi har ikke landet på hva slags ferie vi skal på, ungene har egentlig bedt om hunderfossen, som i praksis betyr et par uker hos svigers og en dag i hunderfossen...
 
Startet å se på ferie i dag. Mannen vil syden eller fjellet og jeg Dmk. Hm spørs om vi blir enige:p
 
Skal ei uke på hyttetur til nord :) ellers blir det småturer på sparket :)
 
Er i permisjon, eller den går ut i midten av juli og så er det ferie etterpå ;) vet ikke tid samboer får ferie.

Blir å besøke hans familie. Men også litt Norgesferie på veien med campingvogna :)
 
Nei jeg bestiller aldri ferie, vi skal på viking markeder og pappa tar seg av påmelding. Men hadde det ikke hvert for at jeg har permisjon fra slutten av juni så får ikke vi vite om når vi har fått ferie riktig ennå. Men frøkna tar seg fri fra skolen slutter og jeg skal ha permisjon fra slutten av juni så blir en lang ferie med hytteturer og markeder akkurat slik frøkna elsker det :)
 
Vi drar til Sørlandet, har booket leilighet en uke på Mones feriesenter i Mandalsområdet. Satser på finvær og bading, og så blir det en tur til Dyreparken i Kristiansand :)
 
Mannen bestilte uten at jeg visste det her om dagen! Det blir tur til California:D
Har vært i Florida, så spent på den andre siden.
Men først påskeferie i Dubai :)
Så herlig :D Jeg er misunnelig! :p
 
Ja i år dropper vi Tyrkia pga varmen og lang reise med nyfødt og tar danskebåten til Danmark med bil. Har leid hus med stranden og kjører rundt i parker. En uke blir vi der. Ellers håper vi på knallvær med grilling og bading hjemme :)
 
Vi skal bare en tur til syden i mai.

Eller så blir det ingen lang tur i år. Må bruke pengene på å lage IVF-baby. Helt greit, og en ordentlig god prioritering syns vi ;)
 
Tar det alltid på sparket vi, har båter, campingvogn og feriehus, så mulighetene er mange.
 
ikke sommerferie, blir ikke noe spes i sommer, men har bestilt høstferie da tar vi en tur til varmere strøk :)
 
Nei, ikke bestilt noen sommerferie foreløpig. Skal trolig reise sammen med min pappa og hans kone, så får vi se hvor vi ender opp. Har ferie egentlig fra skoleslutt i juni til skolestart i august, så det er mange uker å velge mellom. Aner ikke om det blir ferie til det store utland engang ;).
 
Vi skal ikke på noen lange turer i sommer, blir heller noen dager i Kristiansand :) har ikke bestilt enda, må se når det passer først :) har veldg lyst på en tur til London, men igjen kommer det an på når det passer..
 
Back
Topp