Hadde de heimebesøk av helsesøster?

M

Moderator Linda

Guest
Syns du det var greitt, eller ville du heller ha tatt den kontrollen på helsestasjonen? :)
 
Vi hadde hjemme besøk. Veldig greit syns jeg. Slippe å kave seg ut med tvillingene. :hilarious: Hun kom også 2 ganger i uken etter hjemkomst pga veiing. Helt supert syns jeg, eneste voksen kontakten uten om mannen :D
 
Veldig greit slippe kave ut av huset!
 
Last edited:
Jepp:) nøyaktig en uke etter fødsel.

Hadde nok gått fint å dra til helsestasjonen også, vi dro hjem etter en natt på sykehuset så jeg og lillemor reiste akene tilbake til sykehuset for nyfødtscreening + på butikken 2 dager etter fødsel. Men det var likevell deilig å ikke måtte stresse ut av huset mer en nødvendig de første ukene:)
 
Hadde hjemmebesøk av helsesøster ja, og synes det er en veldig fin ordning :)
 
Jeg hadde hjemmebesøk av jordmor bare, helsesøster har ikke kapasitet til å besøke her jeg bor. Helt ok, jordmor veide baby, hjalp med amming og svarte på alt vi lurte på. vi hadde første kontroll på helsestajonen etter en uke i stedet.
 
Ja, det hadde vi og det er jeg veldig takknemlig for, hun kom dagen etter vi kom hjem (det hadde vært styr å komme seg ut så tror ikke vi hadde dratt så tidlig om vi måtte dit) og det var veldig fint å få vite mer om helsestasjonens tjenester og oppfølgingen i tiden fremover. Det gjorde oss mye mer trygg som nybakte foreldre og vi følte oss ivaretatt. veldig bra tilbud
 
Hadde besøk av både jordmor og helsesøster, fornøyd:)
 
Ja, hadde besøk av helsesøster, men også av jordmor! Syns det var veldig greit :happy:
 
Back
Topp