Håpet om en terminspire ❤

Ja, bruker truseinnlegg!:hilarious:
Men foreløpig har det kommer mindre enn forventa, da jeg allerede bruker truseinnlegg til vanlig :rolleyes: men tar seg vel opp! Haha

Ja, vil si du kjenner godt til det da ja!
Dyr betryggelse hvert fall:hilarious: men verdt det! Helt klart. Ja, bruker staven!
Noen tips å komme med? Eller som er kjekt å vite?:happy:

Forsøkt å finne ut om en kan både ved bruk av lutinus, vet du? Tenker da selvfølgelig ikke rett etter, men et par timer eller noe?
Bli jo å bruke dette hele juli :rolleyes:
Pga ivf og medisinsk prosedyre så kunne jeg ikke bare med lutinus, ei heller følte jeg for det. Etter 3-4 dager så kommer den liksom ut så og så lenge etter du har satt den... staven kan gi veldig såre slimhinner så et tips er å bruke fingen heller.
 
Pga ivf og medisinsk prosedyre så kunne jeg ikke bare med lutinus, ei heller følte jeg for det. Etter 3-4 dager så kommer den liksom ut så og så lenge etter du har satt den... staven kan gi veldig såre slimhinner så et tips er å bruke fingen heller.

Godt å se at en kommer i mål, selv for lange veier å gå:dummy1:
Da skal jeg forsøke med det!
Synes den kanskje er litt knotete og, for den er jo litt "kantete" og sklir ikke så lett inn, selv om jeg får det til altså! Uten for mye knoting :hilarious:
 
4+0 - IKM

Idag har endelig dagen kommet, IKM! Og jeg får fortsatt fine, sterke, positive tester!:D jeg venter med ny digital til neste uke, for å se om jeg kan få 3+:angelic:

20190630_094121.jpg

Det har vært en lang uke, mye følelser både positive og negative! Så vil egeenrlig påstå å finne ut av graviditet tidlig ikke er noe positivt, selvom en ønsker å vite det fra eggløsning om det gikk eller ikke :hilarious:

Begynt på dag 3 med Lutinus og albyl-E, og synes dette går overraskende bra! Stålsatt meg veldig med tanke på Lutinus og utflod - så her er det lange truseinnlegg hele dagen lang. Men fortsatt mye bedre enn tr:rolleyes: og hvis dette funker og gir meg en terminspire, gjør jeg det gladelig en gang til!

Nå er det også bare 1 uke igjen til kjemisk grense, og den gleder jeg meg veldig til å komme over! Da reiser jeg også på tur med min bestevenninne. Hun vet om graviditeten, og er den eneste som vet om det også! Så det blir kjempe koselig med tur sammen :happy: og ikke minst få dagene til å gå!


Gravid;
4+0

Dager til termin;
255

Symptomer;
Mer eller mindre ingen. Kanskje litt mer trøtt, og begynner å bli litt øm i v. Bryst :hilarious: vet ikke hvorfor det bare er det ene, men det kommer nok som et smell snart i begge to!

Cravings;
Ingen. Har ikke hatt noen ved tidligere graviditeter heller:)

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, babyklister (til flaska er tom), og vitamintilskudd for gravide:happy:


Oppdatering av milepæler fremmover;

- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD
- Bestille første legetime (31/7)
- Bestille TUL (skal be om henvisning)
- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
 
Godt å se at en kommer i mål, selv for lange veier å gå:dummy1:
Da skal jeg forsøke med det!
Synes den kanskje er litt knotete og, for den er jo litt "kantete" og sklir ikke så lett inn, selv om jeg får det til altså! Uten for mye knoting :hilarious:
Du finner nok en løsning. Jeg følte på en måte det var mer rensligere med staven men vasker jo mye uansett hva man bruker.... .
Ja i mål kommer jo de aller fleste og jeg krysser alt for at det er din tur snart :)
 
4+0 - IKM
Idag har endelig dagen kommet, IKM! Og jeg får fortsatt fine, sterke, positive tester!:D jeg venter med ny digital til neste uke, for å se om jeg kan få 3+:angelic:

Vis vedlegget 302347
Det har vært en lang uke, mye følelser både positive og negative! Så vil egeenrlig påstå å finne ut av graviditet tidlig ikke er noe positivt, selvom en ønsker å vite det fra eggløsning om det gikk eller ikke :hilarious:

Begynt på dag 3 med Lutinus og albyl-E, og synes dette går overraskende bra! Stålsatt meg veldig med tanke på Lutinus og utflod - så her er det lange truseinnlegg hele dagen lang. Men fortsatt mye bedre enn tr:rolleyes: og hvis dette funker og gir meg en terminspire, gjør jeg det gladelig en gang til!

Nå er det også bare 1 uke igjen til kjemisk grense, og den gleder jeg meg veldig til å komme over! Da reiser jeg også på tur med min bestevenninne. Hun vet om graviditeten, og er den eneste som vet om det også! Så det blir kjempe koselig med tur sammen :happy: og ikke minst få dagene til å gå!

Gravid; 4+0
Dager til termin; 255
Symptomer; Mer eller mindre ingen. Kanskje litt mer trøtt, og begynner å bli litt øm i v. Bryst :hilarious: vet ikke hvorfor det bare er det ene, men det kommer nok som et smell snart i begge to!
Cravings; Ingen. Har ikke hatt noen ved tidligere graviditeter heller:)

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, babyklister (til flaska er tom), og vitamintilskudd for gravide:happy:

Oppdatering av milepæler fremmover;

- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD
- Bestille første legetime (31/7)
- Bestille TUL (skal be om henvisning)
- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
Er det første syklus med babyklister? :happy: Anbefalte gynekologen det, eller har du tatt det på eget initiativ? Jeg tenkte jeg skulle ta det denne pp'en selv, håper det gir resultater :happy:
 
Er det første syklus med babyklister? :happy: Anbefalte gynekologen det, eller har du tatt det på eget initiativ? Jeg tenkte jeg skulle ta det denne pp'en selv, håper det gir resultater :happy:

Det er andre eller tredje gangen (husker ikke helt) jeg har prøvd det! :happy: har ikke tatt det i syklusene etter hverandre, så bare tilfeldig at jeg ville prøve igjen med det nå!
Tatt det helt på eget initiativ. Brukte også solvipec slimløsende hostesaft før el. Så kan være en av delene, begge deler eller ingen av delene har hatt effekt :hilarious: men første gang jeg har lagt merke til el slim hvert fall! Jeg pleier ikke å ha det :happy:
Håper det gjør susen for deg, at den sitter snart!:Heartred
 
Det er andre eller tredje gangen (husker ikke helt) jeg har prøvd det! :happy: har ikke tatt det i syklusene etter hverandre, så bare tilfeldig at jeg ville prøve igjen med det nå!
Tatt det helt på eget initiativ. Brukte også solvipec slimløsende hostesaft før el. Så kan være en av delene, begge deler eller ingen av delene har hatt effekt :hilarious: men første gang jeg har lagt merke til el slim hvert fall! Jeg pleier ikke å ha det :happy:
Håper det gjør susen for deg, at den sitter snart!:Heartred
Jeg har også lite el-slim og brukte solvipect en uke, men kan ikke huske at det hadde så mye å si for min del o_O Har også prøvd grapefruktjuice, det smakte heslig :wtf: Men nå skal jeg også prøve meg på babyklisteret da, så får vi se :D
 
Jeg har også lite el-slim og brukte solvipect en uke, men kan ikke huske at det hadde så mye å si for min del o_O Har også prøvd grapefruktjuice, det smakte heslig :wtf: Men nå skal jeg også prøve meg på babyklisteret da, så får vi se :D

Ja, har prøvd det jeg og! Smakte ikke godt :hilarious:
Er spennende å prøve noe nytt! Håper det er deres tur nå:love017
 
Ja, har prøvd det jeg og! Smakte ikke godt :hilarious:
Er spennende å prøve noe nytt! Håper det er deres tur nå:love017
Ser nå det står at jeg prøvde solvipect en uke, men mente en pp selvfølgelig :p Nei gf-juice smaker høgg altså :hilarious: Men verdt å prøve da :rolleyes: Takk, det håper jeg og ❤️❤️
 
4+3

Jeg kan ikke tro at det har gått en uke siden vi fikk nyheten om at jeg er gravid! På en måte synes jeg tiden har gått fort, men på en annen måte sinnsykt sakte :rolleyes:

Trøttheten har kommet for fult, og det samme gjelder såre/ømme bryster!
Men jeg kjenner jeg tar til meg hver eneste symptom med glede, bare som et bevis på at jeg er gravid og en spire klorer seg fast!
Men skal ikke lyve og si at jeg kunne ønske jeg orka å gjøre noe som helst etter jobb :hilarious:
Nå er det kun 2 dager igjen på jobb føre sommerferie, og når jeg kommer tilbake på jobb er jeg 8+2 og har første legetime :love7
Så tenker de neste ukene kommer til å fly!

Foreløpig stigning på testene fra 9-17 dpo (3+2-4+3)

20190703_200826.jpg
Dagens (17 dpo) er like sterk som i går, men ser ut som det er litt mindre fargestoff i denne testen, i tillegg til at urinen var mer konsentrert i går! Så stresser ikke over det! :happy:

Er heldigvis overraskende rolig om dagen, så håper det fortsetter :hello2
 
4+5
Nå gir jeg meg med testing, og krysser der som krysses kan for at det er terminspire :dummy1:
Fornøyd med stigningen også!

20190705_234556.jpg
20190705_234302.jpg
 
Gratulerer så mye :) :Heartred Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred Ønsker deg en riktig god ferie :)
 
Gratulerer så mye :) :Heartred Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :Heartred Ønsker deg en riktig god ferie :)

Tusen takk :love017
Ja, håper virkelig det altså! :Heartred
Takk, god ferie til deg og:happy:
 
5+0
Uka som har vært har i grunnen vært veldig fin! Svært få bekymringer, heldigvis, gikk på ferie på fredag, og idag reiste jeg og min venninne til Gdansk! Så her sitter nå jeg og oppdaterer litt!:happy:

Veldig deilig å komme over i ny uke! Snart vist om graviditeten i to uker allerede! Så synes faktisk disse ukene har gått fort. Håper det fortsetter sånn :rolleyes:


Gravid; 5+0:dummy1:

Dager til termin; 248

Symptomer; Ømme nipler!! Kan ikke være nærat noen ting, gjør nesten vondt bare av å se på dem:hilarious: ellers fortsatt litt trøtt, men veldig fin form!

Cravings; Fortsatt ingen:happy:

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, babyklister (til flaska er tom), og vitamintilskudd for gravide:happy:


Oppdatering av milepæler fremmover;
- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD (fikk dette 4+5)
- Bestille første legetime (31/7)
- Bestille TUL (skal be om henvisning)
- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
 
Last edited:
6+0
Tenk at jeg plutselig er i uke 7, og det er snart hele tre uker siden jeg fant ut av det!:woot:
Tiden går fort men kanskje enda fortere pga. Ferie ? Har to uker til med ferie, så det er hvert fall veldig godt! Selvom kroppen foreløpig spiller godt på lag :happy:


Termin; 11.03.2020

På vei; 6+0:dummy1:

Dager til termin; 241

Symptomer; Ømme nipler, som er litt av og på i løpet av dagen. Fortsatt litt trøtt, men veldig fin i form. *bank i bordet*:hilarious:
Merker kanskje at jeg ikke kan gå så lenge mellom måltidene, da jeg kan bli litt uggen! Men som sagt har jeg jo ferie, så kan spise når jeg vil :rolleyes:

Humør; Relativt godt humør, og gledes over å være gravid igjen! :happy: Nyter dette, for erfaringer tilsier at bekymringene kommer jo fra uke 9.... så håper det kan vente lenger denne gangen :rolleyes: kan merke at jeg er litt mer lett rørt, og kan bite tennene igjen for å ikke gråteav de rareste ting innimellom :hilarious:

Vektendring; Ikke veid meg etter jeg ble gravid, så blir nok festlig å gå på vekta føre svangerskapskontroll rett etter ferien :shy:

Cravings; Fortsatt ingen:happy:

Medisiner/vitamintilskudd;
Lutinus, albyl-e, og vitamintilskudd for gravide:happy:


Oppdatering av milepæler fremmover;

- Komme forbi IKM (30/6)
- Komme forbi kjemisk grense (5+0)
- Få 3+ PÅ CBD (fikk dette 4+5)
- Bestille første legetime (31/7)
- Bestille TUL (venter på svar fra henvisning)
- Komme forbi uke 11 (mistet 10+5 og 10+6)
- Komme forbi uke 13 (risikoen for abort reduseres)
 
Last edited:
Gratulerer med 6+0 herlig at formen er fin :)
 
Tusen takk!!:D
Ja, det er veldig deilig, så slipper en å bruke ferien på dårlig form :hilarious:
Hvordan går det med deg?:happy:
Ja, det er jo ikke noe gøy. Det går fint med meg, sliter litt med migrene og bekken men det er nå sånn det er. Vi drar på ferie idag så gleder meg til det.
 
Ja, det er jo ikke noe gøy. Det går fint med meg, sliter litt med migrene og bekken men det er nå sånn det er. Vi drar på ferie idag så gleder meg til det.

Da håper jeg hvert fall dere får en fin ferie!:happy:
 
Back
Topp