Håp om søsken

Tenkte du kanskje skulle stå lenge på Synarela, men du skulle ikke det nå
emoji1303.png
Stemmer det. Det begynner jo å nærme seg da! Tiden går jo så fort at. Vet du hvilke sprøyter og dose du skal gå på?

Tror nok ikke jeg ville hatt 6 uker på Synarela uansett, synes 4 har vært lenge nok. :hilarious: Da ville jeg nok heller hatt forsøket 2 uker senere i august, men E ville ikke ha lang nedregulering på meg. :) Jeg har fått dosene, men litt usikker på om jeg husker riktig uten å sjekke papirene mine. Hmmm... 187,5 IE Menopur? Er det et alternativ tro? Ny medisin for meg, jeg tror jeg brukte Synarela og 150 IE Bemfola (9 dager) på Ullevål og så brukte jeg Suprecur og 200 IE Puregon (9 dager) på FS.
 
Tror nok ikke jeg ville hatt 6 uker på Synarela uansett, synes 4 har vært lenge nok. :hilarious: Da ville jeg nok heller hatt forsøket 2 uker senere i august, men E ville ikke ha lang nedregulering på meg. :) Jeg har fått dosene, men litt usikker på om jeg husker riktig uten å sjekke papirene mine. Hmmm... 187,5 IE Menopur? Er det et alternativ tro? Ny medisin for meg, jeg tror jeg brukte Synarela og 150 IE Bemfola (9 dager) på Ullevål og så brukte jeg Suprecur og 200 IE Puregon (9 dager) på FS.
Hæ? Vil du ikke av egen fri vilje stå på Synarela så lenge?[emoji23] Det er fullt forståelig! Gikk jo 4,5 uke på den nå før sprøytestart. Aldri mer[emoji38]
Ahh, det blir spennende. Alltid gøy med noe nytt. Jeg har brukt både Menopur og Gonal før, men ikke sammen sånn jeg gjør nå. Og ikke så høy dose heller[emoji85]
 
Hæ? Vil du ikke av egen fri vilje stå på Synarela så lenge?[emoji23] Det er fullt forståelig! Gikk jo 4,5 uke på den nå før sprøytestart. Aldri mer[emoji38]
Ahh, det blir spennende. Alltid gøy med noe nytt. Jeg har brukt både Menopur og Gonal før, men ikke sammen sånn jeg gjør nå. Og ikke så høy dose heller[emoji85]

Jeg har det nokså greit på Synarela faktisk, så høres mye verre ut for deg. :bored: For meg er det ganske positivt, for endosmertene blir mye mildere. :D Det som er bivirkningene mine er hetetokter og humørsvingninger/lett irritabel. Og en hel sommer med det kunne nok blitt slitsomt for de rundt. :hilarious:

Alltid spennende med nye greier, men ser jo også at folk som går på nøyaktig det samme får ulike resultater, så det er tydelig at kroppen er litt forskjellig fra gang til gang den og. Hormoner og kropp ass.

Nå håper jeg du skal ligge litt foran meg i løypa mot hver vår komplette familie våren 2019. ;) Spent på ditt forsøk nå! :Heartred
 
Måtte sommerukene gå fort til oppstart! :) dette blir spennende!! :happy::Heartred

Sommeren behøver ikke å gå altfor fort, veldig deilig med sommerferie også. :hilarious: Men jeg begynner å gleder meg til oppstart nå, takk for at du heier! :D
 
Om sommeren fortsetter å være like bra som nå, så er det bare å nyte seg frem til oppstart ;)
 
Om sommeren fortsetter å være like bra som nå, så er det bare å nyte seg frem til oppstart ;)

Oh yes! Det er jo forskjellen med søskenforsøk også. Jeg klarte ikke helt å nyte noe som helst i ventetid i jakten på nummer én, ble jo så opphengt i ufrivillig barnløs-spøkelse, og alle andre som koste seg med ferie, fri og høytider som en familie. Nå koser jeg meg med en naken toåring i hagen (han nekter å ha på klær etter barnehagen i denne varmen) og livet er egentlig ganske fint.

Meen jeg begynner å bli ganske spent på august likevel. :shy: Jeg er bare ikke så utålmodig akkurat nå (mer utålmodig fra februar og frem til varmen kom. :hilarious:)
 
Oh yes! Det er jo forskjellen med søskenforsøk også. Jeg klarte ikke helt å nyte noe som helst i ventetid i jakten på nummer én, ble jo så opphengt i ufrivillig barnløs-spøkelse, og alle andre som koste seg med ferie, fri og høytider som en familie. Nå koser jeg meg med en naken toåring i hagen (han nekter å ha på klær etter barnehagen i denne varmen) og livet er egentlig ganske fint.

Meen jeg begynner å bli ganske spent på august likevel. :shy: Jeg er bare ikke så utålmodig akkurat nå (mer utålmodig fra februar og frem til varmen kom. :hilarious:)

Stas for småen med så godt sommervær og mulighet til å springe naken i hagen. Livet er herlig for små barn :joyful: og for mammaene som elsker dem ❤️
 
Stas for småen med så godt sommervær og mulighet til å springe naken i hagen. Livet er herlig for små barn :joyful: og for mammaene som elsker dem ❤️

Ja, herlig årstid for en liten kropp. Han elsker å være fri for parkdresser, store sko og tykke klær. :p Ja, vi er heldige mammaer Avocado. :Heartred
 
og så innmari vel fortjent, at du får oppleve dette!
 
CD 16 - pp 5 av 5 før forsøk
Positiv EL-test, begynnelse av tempstigning og masse EL-tegn de siste dagene. Forventer tr 25.-27. juni da, siden EL er litt sen. Det spiller ingen rolle, er perfekt timing nå uansett. :)

Jeg har kjøpt Synarela og antibiotika (til både mannen og meg) siden jeg/vi må ta medisiner allerede på ferie. Så de må pakkes med på lasset i år. Siden prøvepausen nærmer seg slutten har jeg også startet med folat igjen.

Nå er jeg spent på hvilken dato nedreguleringskontrollen blir, men det finner jeg ikke ut før jeg får mensen. Så jeg må vente tålmodig to uker til.
 
Last edited:
Nå begynner det å nærme seg!! !

Ja! Sånn teknisk sett er jo forsøket i gang om ca 2 uker, men uttak er jo ikke før om ca 2 måneder. :hilarious:
 
Ja! Sånn teknisk sett er jo forsøket i gang om ca 2 uker, men uttak er jo ikke før om ca 2 måneder. :hilarious:
Det tar litt lang tid. Men det begynner å skje 'noe' liksom. Synes i alle fall jeg da. Som ser det hele fra utsiden
 
Oj oj, nå nærmer det seg jo skikkelig!!![emoji7][emoji7] gleder meg til å følge deg fremover!!![emoji173]️
 
Nå må bare tiden fremover rase avgårde [emoji7] Selvom det er kjipt om sommeren går for fort også da [emoji87]
 
Back
Topp