Håp om søsken

Så deilig å være i gang igjen tenker jeg! [emoji2] Nå skal det bli baby!! [emoji173]️

Ja, nå har det vært altfor lang pause. Nå håper jeg at vi er på vei i mål. :)
 
#3 IVF - CD 5

Brevet har ikke kommet enda, jeg håper det kommer før vi drar på ferie. Hvis ikke må jeg nesten få noen til å sjekke posten min, men det vil jeg egentlig ikke.

Jeg skal jo gjøre "alt" før dette forsøket, bortsett fra scratching. Jeg er på ferie når jeg eventuelt kunne utført scratching. Og finner ikke noen aktuelle kandidater ved raskt Google-søk (i nærheten av Kragerø som kan utføre scratching.) Så... Det må forhåpentligvis holde med alt det andre. Og slimhinnen min ble jo faktisk dårligere etter scratching, så kanskje jeg absolutt burde la være. :confused: Ikke lett å bli klok på hva man vil i dette gamet her.
 
Last edited:
#3 IVF - CD 9

Da har jeg fått datoer i posten. :D

Synarela fra søndag 15.7, kontroll tirsdag 31.7, planlagt sprøytestart Menopur onsdag 1.8 og kontroll fredag 10.8 (sprøytedag 10). Jeg forventer egentlig da uttak mandag 13.8 og har forstått det sånn at uttak på mandager gir innsett på onsdager (så i mitt tilfelle 15.8). :D Jippi! Nå er jeg så klar!

Jeg er ferdig med Letrozol nå, og forventer EL neste uke. Jeg må få en blødning før 1. august (før sprøytestart). Og så begynner vi med antibiotika torsdag 19. juli. :D
 
#3 IVF - CD 9
Da har jeg fått datoer i posten. :D

Synarela fra søndag 15.7, kontroll tirsdag 31.7, planlagt sprøytestart Menopur onsdag 1.8 og kontroll fredag 10.8 (sprøytedag 10). Jeg forventer egentlig da uttak mandag 13.8 og har forstått det sånn at uttak på mandager gir innsett på onsdager (så i mitt tilfelle 15.8). :D Jippi! Nå er jeg så klar!

Jeg er ferdig med Letrozol nå, og forventer EL neste uke. Jeg må få en blødning før 1. august (før sprøytestart). Og så begynner vi med antibiotika torsdag 19. juli. :D

Herregud, nå begynner du jo hvert øyeblikk :D
Ventet en stund nå. Gleder meg til å følge deg i august :D
 
Og så måtte jeg jo sjekke. Termindatoen er i så fall 9. mai 2019. :angelic:
 
#3 IVF - CD 9
Da har jeg fått datoer i posten. :D

Synarela fra søndag 15.7, kontroll tirsdag 31.7, planlagt sprøytestart Menopur onsdag 1.8 og kontroll fredag 10.8 (sprøytedag 10). Jeg forventer egentlig da uttak mandag 13.8 og har forstått det sånn at uttak på mandager gir innsett på onsdager (så i mitt tilfelle 15.8). :D Jippi! Nå er jeg så klar!

Jeg er ferdig med Letrozol nå, og forventer EL neste uke. Jeg må få en blødning før 1. august (før sprøytestart). Og så begynner vi med antibiotika torsdag 19. juli. :D

Såå spennende! Nå må det bli Baby!
 
Jeg har på begge mine tidligere forsøk kun hatt 9 sptøytedager, så det er derfor jeg forventer uttak mandag 13. august. Siden det betyr 10 sprøytedager, og blir det kortest mulige pga. helgen. :) Det kan jo hende jeg plutselig må stimulere lenger denne gangen da, så jeg er fullstendig klar over at alle datoer (utenom Synarela-start og første kontroll) er usikre foreløpig. :p

#3 IVF Porsgrunn august 2018:
- Mens 26. juni
- Letrozol 5 mg/dag 28. juni - 2. juli (CD3-7)

Videre plan nå:
- Planlagt Synarela, ett spray i hvert nesebor kl 8 og kl 20, fra 15. juli
- Antibiotikakur i 25 dager fra 19. juli til 12. august for mannen og meg. Azitromax 1 gram på kurdag 1, 8 og 25 (19. juli, 26. juli og 12. august), Doxylin 100 mg morgen og kveld kurdag 2 - 7 og 9 - 24 (20. - 25. juli og 27. juli - 11. august).
- Blødning før sprøytestart?
- Ny Synarela-flaske 30. juli
- Kontroll 31. juli
- Planlagt sprøytestart 1. august (og redusere Synarela til ett spray i ett nesebor morgen og kveld)
- Kontroll 10. august
- Forventet uttak 13. august og forventet innsett 15. august (forventet utfra tidligere forsøk)
- Spørre Porsgrunn om Fragmin og Prednisolon i forbindelse med forsøk
- Spørre om to embryo inn pga to-dagers innsett
 
Last edited:
Wiii så gøy at det endelig skjer noe [emoji1] Nå må august komme fortere en fy!!
 
Wiii så gøy at det endelig skjer noe [emoji1] Nå må august komme fortere en fy!!

Ja, nå skjer det noe! :D Og heldigvis kom brevet før vi dro på ferie. :hilarious: Jeg synes de neste ukene gjerne må gå sakte (for det gjør de garantert ikke, ferie går altfor fort), men etter ferien kommer nok tiden til å snegle seg avsted. :bag: Haha... Da kan ikke august komme fort nok, og innsett (eller egentlig testdato) som jeg vil aller helst spole frem til. Altfor mange potensielle farer på veien dit. :rolleyes: Prøverørslivet altså. :shy:
 
Så artig at du snart er i gang igjen[emoji7][emoji7] nå skal det bli mai 2019 spire[emoji173]️[emoji173]️
 
Åh. Tenk om det da. :Heartred:Heartred:Heartred

Det har blitt født to ivf-bebiser av noen jeg kjenner på bursdagen min de to siste åra, ifjor og i år[emoji5] jeg har bursdag 3.mai! Så da synes jeg du kan få neste år[emoji7]
 
Så gøy å ha en klar plan med datoer og det hele. Nå skal det bli baby! [emoji7]
 
Det har blitt født to ivf-bebiser av noen jeg kjenner på bursdagen min de to siste åra, ifjor og i år[emoji5] jeg har bursdag 3.mai! Så da synes jeg du kan få neste år[emoji7]

Stilig! :D
 
Det har blitt født to ivf-bebiser av noen jeg kjenner på bursdagen min de to siste åra, ifjor og i år[emoji5] jeg har bursdag 3.mai! Så da synes jeg du kan få neste år[emoji7]

Det hadde vært helt i orden du! Det blir 6 dager før termin, og passer helt perfekt for meg. :D :Heartred
 
Back
Topp