Håp om søsken

Neeeei :( Ikke sånn det skulle gå! Krysser fingre for at det bare er litt treig HCG-produksjon :Heartred

Nei, jeg begynte å ane ugler i mosen da streken var borte i dag morges. :( Kan jo fortsatt håpe et par dager til, men er nok en fare for at vi må satse på 2019-baby. :(
 
Nei, jeg begynte å ane ugler i mosen da streken var borte i dag morges. :( Kan jo fortsatt håpe et par dager til, men er nok en fare for at vi må satse på 2019-baby. :(
Hvorfor må dere vente helt til høsten med nytt forsøk?
 
Krysser fingrene i en dag eller tre til altså. Jeg gir ikke opp håpet helt enda.
 
Æsj æsj æsj!!! Håper fortsatt den kan komme seg[emoji173]️ men jeg skjønner håper svinner til deg!!
 
Krysser fingrene i en dag eller tre til altså. Jeg gir ikke opp håpet helt enda.

Det er hyggelig at du kan håpe litt ekstra for meg når jeg egentlig har begynt å gi opp selv. :Heartred
 
Æsj æsj æsj!!! Håper fortsatt den kan komme seg[emoji173]️ men jeg skjønner håper svinner til deg!!

Takk for at du håper for meg! :Heartred
 
Hvorfor må dere vente helt til høsten med nytt forsøk?

Vi kunne få starte forsøk rett over påske i Porsgrunn (lang protokoll), men da ønsket vi heller å ta en koselig familie-sommer enn å være i 1. trimester i sommerferien. I tillegg til at forsøkene går utover kroppen, hodet, jobben, økonomien og familien min. Så det er et personlig valg (eller, i samarbeid med mannen min og Porsgrunn). Legen i Porsgrunn har planlagt et opplegg for meg gjennom våren som han mente ville være gunstig for egg og slimhinner på lang sikt (Letrozol-styrte sykluser.)

Så da er planen min dersom jeg ikke er gravid nå å bruke dette halvåret på å ta veldig mye bedre vare på kroppen min (komme i bedre form og gå litt ned i vekt), og kose meg masse med familien min sånn som den er akkurat nå. :Heartred

Så nå etter 6 måneder med hormoner og fire egg inn så vil vi ha pause. Og innsett i mai/juni er uaktuelt for meg. Jeg tok ut p-staven i mai, så etter det har dette vært et stort fokus i livet mitt, nå trenger jeg litt normalt liv igjen. Vi er jo så heldige å ha ett barn, så dette er bonus, søsken. Det skal ikke få bli helt altoppslukende. :shy:
 
Last edited:
7dp4dt (11 dpo)
Negativ test. :shifty:

Så da er hodet mitt over på #3 IVF, selv om det må testes en stund til i tilfelle sen implantasjon.

20180123_081255.jpg



Videre plan for våren 2018 dersom FER ikke funker:
- Treningsprogram for styrke og kondisjon for bedre form
- Forsøke å gå ned ca 10 kg
- Letrozol hver syklus (5 mg/dag CD3-CD7) for å bedre forholdene for eggene og slimhinnen
- Melatonin og Q10 fra februar og frem til uttak i august
- #3 IVF august i Porsgrunn
 
Åhh :oops: Trist å se negativ test her nå...

Planen din for våren og sommeren høres veldig fin ut, men skulle heller sett deg gravid nå!

Klem ❤️
 
Åneei!![emoji173]️ Så utrolig dumt[emoji53] Ser ut som en fin plan du har lagt deg da[emoji4]
 
Du har en fin og god plan. Men jeg hadde heller sett to steker!
 
Neeei:( Det var jo ikke sånn testen skulle se ut. Sender en klem❤️

Tusen takk! :Heartred Skulle visst ta litt tid med nummer to også. :shifty: Veldig godt at vi har nummer én, og han er mammas kosegutt så jeg trøster meg med å ta noen ekstra koser fra han i ettermiddag tenker jeg. :Heartred Takk for klemmen, det er tøft dette gamet her. :(
 
Åhh :oops: Trist å se negativ test her nå...

Planen din for våren og sommeren høres veldig fin ut, men skulle heller sett deg gravid nå!

Klem ❤️

Det skulle virkelig jeg og, ville så gjerne være ferdig nå. Og ønsket meg jo egentlig to nokså tette, men ante meg jo at det er en del av det vi ikke kan planlegge. Det er urettferdig, selv om det er bonus med nummer to. Men mine venner snakker om søsken utfra når det passer best, ønsket aldersforskjell osv. Ingen som må prøve. :( Og IVF-karusellen er tøff selv om det er søskenforsøk.

Skravler i vei jeg. Takk for at du tenker på meg var egentlig det jeg skulle si. :Heartred Takk for klemmen :Heartred
 
Åneei!![emoji173]️ Så utrolig dumt[emoji53] Ser ut som en fin plan du har lagt deg da[emoji4]

Ja, det er noe dritt når det ikke går. :( Fire flotte embryoer inn, og ingen graviditet. :( Føles som om livmoren min er sånn her:
20180123_100841.jpg


Når den burde være sånn her:
8cfb2edc17a55b40a989a13f7a322f6a.jpg


Jeg tror det er den beste planen for hva jeg kan gjøre. Det er jo ganske begrenset hva man kan påvirke i dette her, men min fysiske form har ikke vært på topp etter svangerskapet mitt og vekten har gått litt opp i høst med alle hormonene og uansett kan jeg godt gå ned noen kilo. Så det er jo gunstig om jeg får til uansett, for min egen del og for fertilitet. :) (Jeg er allerede i bedre form enn rett etter svangerskapet, men jeg kan absolutt ta det noen hakk videre.)
 
Last edited:
Du har en fin og god plan. Men jeg hadde heller sett to steker!

Ja, planen er god, skulle bare gjerne sluppet mer nå. :( Takk for at du tenker på meg. :Heartred
 
Ånei, vennen, dette var kjempeleit å se :( Jeg rakk ikke innom her i går, og var såå spent på å se hvordan testingen hadde gått nå. Utrolig drit at det ikke var gode nyheter. Sender deg masse gode klemmer [emoji173]️ Det er godt å ha noe annet å fokusere på når man allikevel må vente. Jeg klarte minus 15 kg av samme grunn [emoji23]
 
Back
Topp