Håp om søsken

Jeg kjøpte på iherb. :) Må bare holde deg under 350 kr grensen for produkter+frakt. Jeg valgte tregeste fraktalternativet for da var frakt gratis, og det er jo så lenge til mitt forsøk. Kjøpte én boks med 60 kapsler 600 mg Q10 og én boks med 200 kapsler 3 mg Melatonin. Kommer vel til å trenge 2 bokser til med Q10 siden de skal taes helt til uttak.

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til å proppe kroppen full av "alt mulig rart", men ganske spennende den litteraturen som finnes på disse to. :)
Veldig mange typer å velge mellom! Kan du vise hvilke du har kjøpt? :)
 
Takk! Var de samme jeg hadde valgt :) Da var de på vei i posten.

Perfekt! :D

Går an å kjøpe Q10 på helsekost om du vil begynne med en gang. Er en god del dyrere enn iherb.
 
Perfekt! :D

Går an å kjøpe Q10 på helsekost om du vil begynne med en gang. Er en god del dyrere enn iherb.
Tenker at jeg begynner neste syklus (eller den etter der siden pakken ventes mellom 1/2 og 8/3) :) Men uansett er jeg da igang før vi starter med offentlige forsøk.
 
Tenker at jeg begynner neste syklus (eller den etter der siden pakken ventes mellom 1/2 og 8/3) :) Men uansett er jeg da igang før vi starter med offentlige forsøk.

Høres bra ut! :)
 
Så leit:-( Både slitsomt og vondt når det tar tid og signerer at det er tøft med søskenforsøk også, selv om nr to på en måte er bonus! Godt du finner nytt pågangsmot, og den som ikke gir seg skal lykkes til slutt:)
 
Svar fra Porsgrunn

Fikk svar nå. :D De har stengt uke 27-30. Så mandag 30. juli burde jeg sikte på første kontroll. Jeg fikk ikke svar på mitt spørsmål angående om jeg skulle ha kontroll før sprøytestart, men da regner jeg med det. I Porsgrunn gjør de litt både og (enten første kontroll før sprøytestart eller første kontroll etter en stund på sprøyter). Så da burde jeg ha sprayet i ca 2 uker 30. juli, det betyr oppstart forsøk på mens som burde komme ca. 25. juni. Det betyr at jeg burde prøve å utsette blødningen nå til ca. 5. februar. Så da fortsetter jeg med medisinene en stund til og ser om jeg klarer å utsette. Jeg kan eventuelt utsette noen dager de neste syklusene og. :)

Jeg skulle ta kontakt på blødningen i april for å holde av plass og planlegge forsøket ordentlig, om jeg har regelmessige sykluser skrev de. Jeg regner jo med å ha regelmessige sykluser på Letrozol, så da må jeg bare krysse fingrene for at kroppen oppfører seg gjennom våren.

Kanskje blir det da uttak og innsett midt i august (uke 33-ish?) :D
 
Fin plan[emoji173]️ nyt tiden med lille og kos dere som familie det neste halvåret[emoji1374]

Ja, veldig fornøyd med planen nå. :D Heldigvis veldig kos med han lille vi har allerede. :Heartred
 
Så leit:-( Både slitsomt og vondt når det tar tid og signerer at det er tøft med søskenforsøk også, selv om nr to på en måte er bonus! Godt du finner nytt pågangsmot, og den som ikke gir seg skal lykkes til slutt:)

Denne hyggelige meldingen hadde jeg ikke sett! :Heartred

Ja, det er tøft innimellom med søskenforsøk og. Og litt leit og slitsomt med negative forsøk. Nå ser jeg fremover og håper at ferskforsøk i august skal ta oss helt i mål. :Heartred
 
"19 dpo"

Jeg har foreløpig klart å utsette blødningen, glemte pillene i går kveld, men ingen blødning i dag. Jeg håper jo jeg klarer å utsette til mandag. Stopper eventuelt med piller etter søndag morgen, dersom jeg ikke begynner å blø før det.

Jeg ser nå at det er en som har fått neste forsøk i Porsgrunn i uke 20 (i mai), så da melder jeg nok inn blødningen i mars også og venter ikke til april. For da har de jo begynt å booke egentlig nokså nærme august, med tanke på at de er stengt i juli. :bag:
 
"23 dpo"
Da var jeg tom for både estradotplaster (siste for 48 timer siden) og Cyclogest (siste i går kveld), og avsluttet også et brett Progynova i går kveld (der har jeg ett brett igjen). (Litt pussig sammentreff at alle tre var tomme samtidig.) Så jeg følte nesten det var et tegn om at jeg burde la gårsdagen være siste medisindag. :p Da klarte jeg å utsette blødningen lenge nok nå, så da er neste utfordring at kroppen må respondere på Letrozol de neste 5 syklusene. :)
 
Last edited:
Litt av et opplegg.

Ingrn skal tvile på at dine barn er ønskede tilskudd til familien!
 
Litt av et opplegg.

Ingrn skal tvile på at dine barn er ønskede tilskudd til familien!

Ja, litt av et opplegg. Nå er jeg heldigvis ferdig med vaginale medisiner for et halvt års tid. Og blåmerkene på magen kan bli helt borte før nye sprøyter i august. "Bare" Letrozol er jo egentlig veldig greit. To piller hver morgen i fem dager per syklus (CD3-7), det blir andre boller. Jeg tror jeg må tempe, for jeg liker jo kontrollen, men hadde egentlig vært deilig å ta pause fra det og. :p

Vi ønsker oss en lillebror eller lillesøster, men det hadde jamen vært godt å være ferdig. :Heartred
 
CD 3
Jeg fikk blødningen på mandag, akkurat som ønsket. :) Jeg begynner nok å tempe etter helgen. Jeg vil tempe kortest/minst mulig, for jeg ønsker jo bare å bekrefte at Letrozol funker (forhåpentligvis EL på CD 15). Jeg begynte på Letrozol i dag.

I dag fikk jeg pakken fra iHerb. Imponert over leveringstid på dårligste frakt-alternativ. Så da blir det Melatonin (skal taes om kvelden, 1-2 timer før leggetid, og etter mat) og Q10. Q10 begynner jeg med i morgen, men jeg tenkte å lese litt mer om Melatonin før jeg begynner med den. Det anbefales i Felleskatalogen maks 13 uker behandling, så mulig det blir litt lenge om jeg begynner allerede nå. Edit: De studiene jeg finner om Melatonin og IVF anbefaler også kun 3 måneder sammenhengende behandling. Da begynner jeg med Melatonin først 10. mai (jeg rekker vel tidligst uttak 10. august, og sannsynligvis blir det litt senere.) Så får jeg spare resten av Melatonin-boksen til eventuelt senere ferskforsøk.

Jeg tenkte å se at jeg synes det er greit å ta Q10 før jeg kjøper mer, jeg trenger 2 bokser til av den for å ha frem til uttak (må kjøpe en av gangen pga tollgrensen.)

 
Last edited:
Blir så imponert over deg og planene dine altså! Så detaljert[emoji7] masse lykke til[emoji5][emoji5][emoji5]
 
Er du satt opp på forsøk i august? Vet du hvor langt de har kommet med å fylle opp? De er kanskje over på høsten allerede.
 
Back
Topp