Guttenavn Harry- yay or nay?

Nay
 
Jeg sier Yay! Men så er jeg gift med en engelskmann og da, og elsker alt engelsk ^^
 
Passer bedre om man bodde i ett engelsktalende land.. Føler at det ikke blir så fint og `riktig ` på norsk :oops: Men heldigvis er vi alle forskjellige og liker forskjellige ting og navn:smug:
 
Nay fra meg .Passer bedre om man bodde i ett engelsktalende land.. Føler at det ikke blir så fint og `riktig ` på norsk :oops: Men heldigvis er vi alle forskjellige og liker forskjellige ting og navn:smug:
 
Syns det er litt kult jeg, vært borti noen nordmenn som heter det :) Uansett gå for det dere ønsker og mener er riktig :)
 
Jeg hadde en onkel som het det. (han er død)
Liker dere det så yay fra meg.
 
For meg er det mer et kallenavn (for Harald eller lignende), med mindre man er britisk eller heter Potter til etternavn [emoji851]
 
Liker det jeg. ☺️ Vi har heller ikke topp 10 navn, og kunne aldri tenkt meg det. :)
 
Ingenting imot det, vi har faktisk Albus på lista over kanskje-guttenavn, så Harry Potter-tanker gjør ikke oss noe. Blir oppkalling etter en tipptipponkel av mannen, og vi skal bare rettferdiggjøre det ovenfor oss selv uansett :shy:
 
Harry er meget pent på engelsk, men jeg er ikke så veldig glad i norsk uttale.
Men det er kanskje litt preget av at det blir et ganske "hardt" navn på min dialekt, med veldig tydelig Y.
Hvis man kan gli det litt over i Harri som uttale er jeg veldig positiv :D
 
Back
Topp