Guttenavn 2017

Nemi85

Andre møte med forumet
Hei alle[emoji170].
Fredag 03.03.17 fant vi ut at vi venter en liten gutt i slutten av juli[emoji3][emoji170].
Jeg er på jakt etter guttenavn der jeg kategoriserer meg litt som "kresen" i og med jeg må ha noe hele familien kan uttale da en av sidene har australsk bakgrunn.
Jeg elsker gamle navn som Theodor og Halvor men vi har ikke enda kommet i enighet[emoji85].

Jeg ser og at det er ikke opprettet en tråd i år for guttenavn her så tenkte det ville bli kjekt for både meg og andre som leter å få tips og forslag[emoji170][emoji2]
 
Hos oss blir det Lucas om lille spire klamrer seg fast og er en gutt :) Internasjonalt, enkelt og fint syns jeg ❤
 
Hei alle[emoji170].
Fredag 03.03.17 fant vi ut at vi venter en liten gutt i slutten av juli[emoji3][emoji170].
Jeg er på jakt etter guttenavn der jeg kategoriserer meg litt som "kresen" i og med jeg må ha noe hele familien kan uttale da en av sidene har australsk bakgrunn.
Jeg elsker gamle navn som Theodor og Halvor men vi har ikke enda kommet i enighet[emoji85].

Jeg ser og at det er ikke opprettet en tråd i år for guttenavn her så tenkte det ville bli kjekt for både meg og andre som leter å få tips og forslag[emoji170][emoji2]

Åh, Halvor har jeg ikke tenkt på, men det var jammen fint!
 
Theodor er min favoritt [emoji4] får vi en gutt en gang blir det sannsynligvis Theodor, mannen har sagt seg enig. Liker navn som har en fin klang på engelsk også, siden vi prater mye engelsk på min side.
 
Ja vi vurderer det navnet sterkt da vi synes det er fint å min far heter det[emoji3][emoji170]

Min man vil egentlig ikke kalle opp etter våre foreldre eller besteforeldre, men gå tilbake til våre oldeforeldre og lengre for oppkalling. Jeg synes fint våre egne besteforeldre kan gå fint!
 
Gustav
Tinius
Kornelius
Henry
Albert
Karsten
Anton
Edvin/Edwin
Emanuel
 
Jakob
Fredrik
Edvard
Aksel
Conrad
Lars
Erik
Benjamin
Andreas
Cornelius

Både Theodor og Halvor er fine :)
 
Vi venter en liten Theodor :)
 
Min man vil egentlig ikke kalle opp etter våre foreldre eller besteforeldre, men gå tilbake til våre oldeforeldre og lengre for oppkalling. Jeg synes fint våre egne besteforeldre kan gå fint!
Nei spiller ikke så mye rolle hos oss hvor langt tilbake
Min gutt heter Luca. Synes det er så fint! [emoji171] Får mange kommentarer på navnet
Det var et kjempe fint navn [emoji3][emoji3][emoji3][emoji170]
 
Liker Halvor veldig godt!

Ellers liker jeg f.eks

Silas
Aksel
Leon
Markus
Alfred
Isak
Jakob
Eliah
Emil
Johan
Johannes
Gabriel
 
Vi venter ein gut 25. Mars!
Vi står mellom Aksel, Lukas, Audun, Konrad, Luka, Dennis eller Skage.
God blanding !:)
men, trur vi heller mest til Aksel, da det klinger fint til Sofie (jenta vår).
 
Min sønn heter Henrik og jeg elsker det navnet, men får jeg en gutt til en gang vil jeg at han skal hete Theodor, for det er også sinsykt fint føler at det er navn som er normale, men ikke navn som alle heter:) gratulerer så masse med å få en gutt og lykke til med resten av graviditeten
 
Back
Topp